obey-robots.txt
08 December 2016, 17:02
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken

stilstaand beeld op tv en slechte programma gids

dannie-16
goedemiddag,

sinds ca 10 dagen weer terug bij af, was goed geholpen door Danielle voor 3 maandjes terug,maar nu is het hier weer hopeloos.
tv is ronduit slecht en blijft ook meerdere keren per avond gewoon helemaal stilstaan, soms enkele seconde maar heel vaak wel 3 of 4 minuten. als ik dan naar een andere ender schaken en weer terug naar wat ik keek dan werkt het weer,maar is errug irritant.
gisteravond met voetbal was het helemaal hopeloos. ook kan ik nu niet goed meer door mn tv gids scrollen, want als ik bijv smorgens iets wil programmeren wat savonds komt dan kan dat niet.
de gids gaat maar 4 uur vooruit dus bijv vanaf 8.00 uur kan ikalleen maar tot 12.00 uur zien wat er die dag komt, das helemaaaaaaal zwaar *******.

heb al eens een nieuw modem gehad en een nieuwe hd decoder, en de kpn monteur heeft 3 maanden geleden de lijn doorgemeten, zaten geen fouten in.

het heeft daarna 2 maandjes goed gewerkt allemaal maar nu sinds 10 dagen weer echt hopeloos.

Danielle zou je me verder kunnen helpen???wordt er nu zo langzaamaan ook echt helemaal gestoord van en mischien zijn er zelfs wel mogelijkheden mn contract te ontbinden want wordt het echt zat nu.

laat aub even wat horen, want bij jou krijg ik tenminste nog wat voor mekaar.

bedankt alvast

groetjessss

dannie-16
nou, het is nog steeds drie keer niks, en danielle doet het ook rustig aan volgens mij

zit nu vanavond 2 uur achter de tv en heb al zeker 8 keer zwart scherm gehad en dan praat ik nog niet over de haperingen in het geluid,

fantastisch als je een serie aan het volgen ben, betaal ik daar nu 50 euro per maand voor????

neoxyn
Hier eigenlijk precies dezelfde klacht. Enkele weken geleden was tv kijken onmogelijk, toen veel gebeld en daarna eindelijk wat weken normaal tv kunnen kijken. Helaas is het sinds afgelopen week weer raak en heb ik de tv uit pure wanhoop uitgezet, ik heb nu ook nog eens instabiel internet. Ik vertik het om weer naar de helpdesk te gaan bellen. Het kan en mag niet zo zijn dat een product dat al lang op de markt is nog steeds van zulke belabberde kwaliteit is. Ik ga zo gauw het kan weer terug naar KPN. Dit is om gek van te worden en ik zal tele2 iedereen in mijn omgeving afraden.

neoxyn
Goed, ik heb net gechat met de medewerker. Hieronder ziet u hoe tele2 met de klanten omgaat

Joyce zegt:Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:Tv storing, beeld hapert constant. Had hetzelfde probleem enkele weken geleden
U zegt:tv kijken is onmogelijk op deze manier
Joyce zegt:Oke. Mag ik u vragen waar u in huis het modem heeft staan?
U zegt:modem staat in woonkamer
Joyce zegt:En hoelang is de kabel tussen het modem en de aansluitsituatie?
U zegt:deze vragen kreeg ik vorige keer ook, alles was goed er moest een monteur langskomen
U zegt:hij heeft toen iets gedaan in de wijkcentrale en toen was het beeld goed
U zegt:max 1 of 2 meter
Joyce zegt:Zit daar nog een splitter tussen?
U zegt:nee
Joyce zegt:Zou u kunnen kijken of u in de meterkast nog een ander aansluitpunt heeft?
U zegt:ik heb maar een aansluitpunt
U zegt:maar zoals ik zei afgelopen 4/5 weken heb ik gewoon goed kunnen kijken
U zegt:bij mij thuis is niets veranderd
Joyce zegt:Ik zie inderdaad ook een afgehandelde storing staan. Ik verzoek u contact op te nemen met onze telefonische klantenservice voor een correcte analyse. Ik kan u niet van dienst zijn i.v.m. het aansturen van een monteur. Mijn collega's staan u echter graag ter woord. Het telefoonnummer van de klantenservice is 0900-2411602 (10 cent p/m). Heeft u verder nog andere vragen voor mij?
U zegt:kunt u mij trouwens ook vertellen per wanneer ik kan overstappen naar een andere ISP=
U zegt:Ok, ik snap uw positie maar u begrijpt dat ik niet weer ga bellen op eigen kosten, dat is toch te gek
U zegt:waarom bellen ze mij niet=
Joyce zegt:Ik heb helaas niet de mogelijkheid om u te (laten) bellen. U kunt eventueel een belkostenvergoeding vragen wanneer u zelf naar de klantenservice belt.
U zegt:U staat totaal niet in contact met de telefonische helpdesk? Vorige keer belden zij mij ook op
Joyce zegt:Dat was n.a.v. een terugbelafspraak welke in het systeem staat genoteerd. Dit was n.a.v. een storing over instabiele diensten die bij ons openstond. Ik heb u de mogelijkheden nu genoemd. Heeft u verder nog andere vragen?
U zegt:Kunt u wel mijn tweede vraag nog beantwoorden?
U zegt:Overigens is dit niet waar, de helpdeskmedewerker belde mij 5 minuten later op mijn mobiel om te vragen of het beeld weer goed was
U zegt:ik ben inderdaad later die week nog een paar keer teruggebeld
Joyce zegt:Welke is dat?
De verbinding met de server ondervindt momenteel moeilijkheden. Excuses voor het ongemak. (Er is een verbindingsprobleem)
Gewijzigd door neoxyn op 27 maart 2011, 16:43

kobus1960
Als je dit forum naleest zie je dat de klantenservice van Tele2 rap achteruit holt.
Het was al niet te best, maar men besteedt er nu totaal geen aandacht meer aan.
Komt bij dat er een positiewissel heeft plaats gevonden binnen de directie Tele2 NL.
Dus de kans dat het beter wordt is voorlopig weer minder.
Danielle van Tele2 Webcare besteedt alleen nog maar aandacht aan oeverloze
discussie op het forum welke van Tele2 zelf is, het praathuus.
Dat Danielle een synoniem is voor een paar bereidwillige medewerk(st)ers van
Tele2 was ook al bekend bij velen, maar die medewerk(st)ers zijn zoek denk ik.
Ingebrekestelling starten en andere provider is mijn advies tegenwoordig.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

dannie-16
inderdaad mensen,het is te triest voor woorden dit, nog 10 maanden die ellende en dan hollend terug naar kpn,

onbegrijpelijk, zelfde lijn en daar werkt het wel goed,en dan die hulp die je krijgt, schande gewoon!!!!

heb nu zolang digitenne er maar naast gezet,want wil wel graag mn favoriete series fatsoenlijk kunnen kijken.

vroeger had je danielle nog die wel eens wat deed voor je,maar die heeft waarschijnlijk ook de moed laten zakken,

nou ja dat zou ik zelf ook doen, je schaamt je toch als je zoiets voor je baas moet verkopen.

maar goed, genoeg gejammerd, ga lekker tv kijken, (grapjeeeeeeee)

dannie-16
en weeral een avondje ellende, internet eruit en de tv op zwart, presies tijdens het opnemen bij mn favoriete serie

bedankt tele2!!!!

neoxyn
Gister genoten van het haperige voetbal, ook mooi dat het beeld af en toe zwart was! Morgen gezellig bellen met klanten"service".

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'stilstaand beeld op tv en slechte programma gids', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Paars beeld Algemeen 3 27 maart 2014, 16:44
Programma gemist hangt vaak vast TV diensten 1 24 december 2013, 19:14
Denon 1912 AV receiver geeft geen beeld/geluid Settop boxen / digitale ontvangers IPTV 8 14 januari 2013, 23:38
Slechte Wifi verbinding op Comtrend modem Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 6 22 december 2012, 18:50
Zeer Slechte Klantenservice Klacht over Tele2 2 30 augustus 2012, 12:42
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill02:16:48
| Gilex09:52:41
| abmg20:58:34
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?