obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
radiozenders uit de ether?
EvertvanS
Afgelopen weken heb ik regelmatig bij meerdere radiozenders de melding in beeld: "radiozender is momenteel uit de ether, en uitzendingen beginnen weer op zondag om 6 (of 8) uur".
Echter, via mijn laptop kan ik de zender dan wel beluisteren, maar dus niet via de decoder/versterker wat mijn voorkeur zou hebben.
Is hier iets aan te doen? Modem en decoder al van het stroomnet afgehaald in juiste volgorde zoals Tele2 me meldde toen ik problemen met tv had, maar dat helpt ook niet. Iemand een idee? Ik krijg alle streams via Tele2 binnen, dus waarom gaat het wel via laptop (internet) en niet via decoder (tv/radio)? Heeft dit te maken met die satelliet die uit zijn baan is geraakt?
 
kobus1960
Internetstreams zijn een andere verhaal dan hetgeen via je decoder komt.
Daar zijn er duizenden van, in verschillende kwaliteiten. NIET door Tele2 bepaald.
De zenders die via je decoder komen is een kwestie van welke zendgemachtigden
via Tele2 mogen/willen uitzenden.
Of dat aan de satelieten ligt betwijfel ik, ligt eerder bij Tele2.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
EvertvanS
OK, dat snap ik. Maar dan ligt de vraag bij Tele2: wat gaan jullie eraan doen dat ik zaterdags geen ontvangst heb van bijvoorbeeld Radio538, QMusic of ClassicFM? Als ik vandaag (zondag 27-03) in de digitale Teel2 radiogids kijk via de decoder, zie ik inderdaad dat zaterdag 02-04 a.s. deze zenders (opnieuw) niet te ontvangen zullen zijn. Zijn deze zenders standaard alleen op zaterdag niet te ontvangen??? Dan had ik dat graag vantevoren gehoord en had dat zeker meegewogen om wel of juist niet te kiezen voor radio/tv via Tele2.
 
kobus1960
Beste Evert, die vraag moet je bij Tele2 stellen. Wij zijn een onafhankelijk forum voor en
door gebruikers. Dat je die zenders niet ontvangt zit bij hen, ik denk zelf in de decoder.
Je bent de enige op dit moment met die klacht.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'radiozenders uit de ether?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie