obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
traag beeld blokkerig en blijft hangen voor 2 seconden
vin010
ik heb onlangs een lg 47 inch full hd led tv gekocht met tele 2 decoder en 50mb/s eronder echter is mijn beeld blokkerig en blijft het af en toe even 2 seconden hangen met rare geluiden heeft hier iemand ervaring mee of een sugestie wat dit kan betekenen. gr vincent
 
kobus1960
Even de zoekfunctie gebruiken had je op vele tientallen min of meer gelijke klachten gebracht.
Je kan de aansluitwijze checken, voldoe je aan de voorwaarden zoals Tele2 ze stelt?
Je kan de werkelijke afstand tot de wijkcentrale opzoeken, zit je boven de 1500 meter
gaat het ook niet beter worden. De decoder kan defect zijn, ben je zwaar aan het downloaden,
hoeveel pc's hangen er aan het modem, enz enz enz.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Vaak is dan de snelheid van de ADSL lijn onvoldoende om je een goed beeld te geven.
Ook is flink downloaden of uploaden vaak een factor.

Test eens je snelheid als de decoder uit staat. Hoe snel is je verbinding?
In de blauwe balk bovenaan de pagina zie een speedtest.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
vin010
Ik download helemaal niks en op het netwerk staat maar 1 computer die meestal uit staat verder zit ik 900 meter van een wijkcentrale af alles is verder correct aangesloten verder trek ik zo'n 27 mb/s maar zelfs de hd zenders zijn blokkerig en bij snelle beelden is het helemaal wazig gr vincent
 
cornfed
Je snelheid zou ruim voldoende moeten zijn.

Heb je de decoder via een HDMI kabel aangesloten op je tv?

Wat je kan proberen is om de stroomstekker uit de decoder en het modem te trekken.
Schakel dan het modem in en als die online is, dan pas de decoder.
Check dan of je nog ergens last van hebt.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
vin010
Jah dit is me ook al aangeraden toen ik contact heb opgenomen met tele 2 maar dit heeft echter niet gewerkt
 
vin010
Hij is via hdmi aangesloten maar heb ook scart geprobeert dit was het zelfde verhaal
 
cornfed
Vervang eens de netwerkkabel die tussen het modem en decoder zit.
Probeer ook eens een andere LAN poort uit voor de decoder.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
vin010
dit alles heeft geen beter resultaat opgeleverd
 
cornfed
Dan is Tele2 aan zet. De meeste voorkomende problemen die je thuis kan oplossen, heb je nu wel gehad.
Zij moeten uitvinden waar de problemen liggen.
Dat kan helaas een tijd duren voordat er meer duidelijkheid is.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'traag beeld blokkerig en blijft hangen voor 2 seconden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
NAT type 3 wijzigen voor 2 PS 4 Algemeen : 4 03 jun 2016
Advertentie