obey-robots.txt
08 December 2016, 06:58
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Tele2 compleet probleem - geen Internet en geen telefoon

petervanm
Ik weet niet of dit het juiste forum voor mijn probleem is.

Sinds vrijdag werkt Internet niet meer en kan ik niet bellen. Op mijn modem (DV201AMR) brand alleen het power lampje en af en toe inet. Vanuit mijn PC zie ik het modem niet meer. PC is via kabel aangesloten op het modem.

Ik heb wireless geactiveerd op mijn PC en werk nu draadloos via het modem van mijn buurman (heb ik toestemming voor). Dus mijn PC is verder in orde.

Iemand hier een idee wat het probleem is?

bedankt,

Peter

Bill
Het lijkt erop dat je geen signaal meer krijgt uit de centrale.

Hierbij een overzicht van de status van de lampjes op je modem

Bill voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

manuhendrika
ik hoop dat het weer verholpen is maar had het zelfde probleem en heb nu een nieuwe router. vermoedelijk kan de oude dv201am de code niet meer aan. omdat deze verouderd is.

succes er mee en hoop dat je er wat aan heb.
gr. john

petervanm
Nee, de Technische dienst heeft pas over 18 dagen (gerekend van afgelopen vrijdagavond) tijd. Een nieuw modem willen ze niet opsturen, omdat het ook aan de lijn kan liggen.

Ik snap dat het ADSL lampje niet brand als de lijn dood is. Volgens mij kan dat geen invloed hebben op de LAN kant van het modem. Via een kabel dien je altijd het modem te kunnen bereiken om instellingen te kunnen aanpassen. Dat is nu niet mogelijk, dus mijn conclusie: modem defect!

Of is het mogelijk dat er een update fout is gegaan? Maar dat kunnen ze op afstand nooit oplossen want mijn moden is niet bereikbaar. Dus dan is een nieuw moden toch nodig.

Kortom, het schiet niet op.

Gr.

Peter

Bill
petervanm schreef:
Ik snap dat het ADSL lampje niet brand als de lijn dood is. Volgens mij kan dat geen invloed hebben op de LAN kant van het modem. Via een kabel dien je altijd het modem te kunnen bereiken om instellingen te kunnen aanpassen. Dat is nu niet mogelijk, dus mijn conclusie: modem defect!

Of is het mogelijk dat er een update fout is gegaan? Maar dat kunnen ze op afstand nooit oplossen want mijn moden is niet bereikbaar. Dus dan is een nieuw moden toch nodig.

Ah kijk dat is nieuwe informatie. Je kunt nog proberen je firewall uit te schakelen en dan je modem proberen te benaderen. (liefst pc restarten zonder dat firewall start).

Verder kun je het volgende proberen; reset je modem maar nu haal je de voeding spanning van je modem af en druk je de reset knop in. Je blijft de reset knop ingedrukt houden en sluit vervolgens de spanning weer aan. Reset knop nog 30 seconden vasthouden. Het modem ff de gelegen heid geven op te starten en probeer het modem te benaderen.
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

petervanm
Die reset ga ik nog proberen. Je weet inderdaad maar nooit.

TeleNee
Ik zit hier ongeveer met hetzelfde probleem. Echter heb ik ADSL2+ van Orange.

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

t2day
petervanm schreef:
Die reset ga ik nog proberen. Je weet inderdaad maar nooit.

en?

t2day
TeleNee schreef:
Ik zit hier ongeveer met hetzelfde probleem. Echter heb ik ADSL2+ van Orange.

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Je zou bovenstaande tip van Bill eens kunnen proberen Wink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 compleet probleem - geen Internet en geen telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill10:16:59
| abmg10:54:21
| Gilex13:26:25
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?