obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 Compleet Lite afgesloten
Nellie
Nadat ik 2 weken in Turkije op vakantie was geweest, bleek bij thuiskomst mijn aansluiting niet te functioneren. Na enkele dure telefoontjes met mijn prepaid GSM, kreeg ik eerst te horen dat er een ander modem opgestuurd zou worden.
Na weer enkele dagen wachten, weer een keer gebeld: dat modem komt er niet, want mijn produkt (Compleet Lite) is niet langer leverbaar. Ik zou daar een brief over gehad hebben, maar dat kan IK me niet herinneren.
Inmiddels zit ik alweer 2 weken zonder telefoon en internet. Wel heb ik Ziggo gebeld en zij komen volgende week Alles-in-een installeren, echter, het telefoonnummer wat ik al meer dan 35 heb, ben ik volgens Ziggo kwijt.
Ziggo zegt dat Tele2 alles al heeft afgesloten waardoor het nummer niet meer meegenomen kan worden.

Ik baal hier uiteraard ontzettend van.
Ik zit al 2 weken zonder telefoon en internet
Moet alles met mijn relatief dure prepaid doen
Moet nog bijna 2 weken wachten op mijn nieuwe aansluiting
en het enige wat Tele 2 zegt, is dat ik een brief heb gehad en er dus vanaf heb geweten.......nou echt niet!

Dat ik bij Tele2 weg moet is duidelijk....ik wil niet eens meer blijven want wat ze me nu aandoen, kan echt niet. Dat ik echter aan het einde van de rit het telefoonnummer kwijt ben, wat ik al meer dan 35 heb, dan steekt me nu nog wel het meest.

Wat kan ik nu nog doen?
Wie kan me helpen?
 
cornfed
Dat is wel erg nadelig voor je afgelopen.

Hoe je nummer nog kan terugkrijgen is een moeilijke vraag.
Tele2 heeft na het stop zetten van je verbinding je telefoonnummer gewist uit het systeem.
Daarom kan Ziggo je telefoonnummer niet porteren van Tele2.

Het enige advies wat ik je kan geven is om eens te bellen met de Opta.
http://www.opta.nl/nl/
Dat is de Telecomtoezichthouder en die beheren/verdelen ook de telefoonnummers in Nederland.
Ik vermoed dat zij de enige zijn die je verder zou kunnen helpen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 Compleet Lite afgesloten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie