obey-robots.txt
07 December 2016, 17:19
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Storing Internet en bellen regio Utrecht!?

HereIsTom
Storing Internet en Bellen regio Utrecht

Het kan zijn dat U momenteel problemen ondervindt met Internet en Bellen van Tele2. Deze problemen doen zich voor in regio Utrecht. Wij zijn hard aan het werk om Internet en Bellen van Tele2 weer optimaal te laten werken. Excuses voor het ongemak

Dit is de melding die sinds vanmiddag bij Tele2 op de site staat.
Ik krijg van meerdere mensen in de regio Utrecht de melding dat ze al enkele dagen zonder Internet en telefoon zitten.
Nu is het natuurlijk lastig om hier te melden als je er ook last van hebt, maar misschien kun je ergens anders op Internet.
Meld hier dan even hoe lang je al geen Internet en telefoon meer hebt en waar?

jancio
Nou ik woom in Utrecht en de hele avond reset mijn modem om de 5 a 10 minuten, je word er knettergek van,

HereIsTom
Inmiddels zou de storing verholpen moet zijn, wel lijkt mijn snelheid gehalveerd.
Heb je al geprobeerd een paar minuten de stroom van je modem af te halen?

jancio
Ik heb al van alles geprobeerd dinsdag ging het de hele dag goed maar vandaag is het weer knudde, ik hoop wel dat ze het snel oplossen anders ga ik desnoods maar digitenne erbij nemen.
Want hier word ik moedeloos van.

HereIsTom
Heb je al contact opgenomen met Tele2 over je probleem?

jancio
Kijk vanaf zaterdag doet alles het weer goed, maar dan moeten ze bij Tele2 niet zeggen dat de storing de maandag ervoor al opgelost is.
Want dat is dus niet waar,zo proberen ze de massa zoet te houden maar we komen natuurlijk niet uit een ei.

HereIsTom
Is je snelheid ook weer goed? Ik haalde voorheen altijd ruim 10MB, maar kom nu bijna nooit meer boven de 5MB uit!

jancio
Ja de snelheid is weer als vanouds, ruim 15 mb

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Internet en bellen regio Utrecht!?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) 9 26 oktober 2016, 20:24
storing mail Algemeen 2 09 februari 2016, 23:23
Internet ineens te traag voor tv Snelheid 2 09 januari 2016, 18:13
Savonds traag internet Snelheid 8 04 januari 2016, 17:45
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen 3 12 oktober 2015, 14:03
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill05:20:08
| Gilex10:06:32
| abmg20:40:59
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?