obey-robots.txt
06 December 2016, 20:52
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

wat een bandietenbende,

help1964
Als je genaaid wilt worden door een telecom provider kies voor tele2.
Ondanks dat we sinds december 2010 niet meer bellen via tele2 en ons abbonement is opgezegd door XS4all krijgen we nog steeds rekeningen.
Ondanks dat we niet meer bellen via tele2 krijgen we na 6 maanden nog steeds rekeningen met vage kosten ivm te laat betalen
Ondanks alle telefoontjes kan tele 2niet garanderen dat we hierna geen rekeningen meer krijgen.
Ondanks dat we niets meer te maken willen hebben met tele 2 kunnen die mutsen aan de telefoon ons niet helpen
Kies vooral voor tele 2 dat zijn letterlijk een stel schapen
Tele 2 nog beroerder dan telfort


Edit: Ziektes verwijderd uit de post. Hierbij gelijk de eerste en enige waarschuwing! Geen scheldwoorden of ziektes gebruiken in je post.

Gewijzigd door Bill op 25 mei 2011, 19:48
 
Tele2 Webcare
Beste help1964,

Wat vervelend dat er na je opzegging problemen ontstaan zijn met je facturatie. Ik wil graag voor je uitzoeken hoe dit zit! Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer in een prive bericht naar mij kunnen sturen? Dan pak ik dit op.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste help1964,

Ik heb je gegevens in een persoonlijk bericht ontvangen, bedankt daarvoor! Ik neem dit voor je in behandeling en kom hier z.s.m. bij je op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
help1964
Tele2 heeft diverse keren contact proberen te zoeken, maar door prive omstandigheden konden wij zelf niet reageren. Toch beleven jullie volhouden en het probleem is opgelost, dank hiervoor.
Is alleen jammer dat dit via een zeer onsympathieke weg moet gaan.
Toch wens is tele2 succes met hun verdere activiteiten.

Groetjes
 
kobus1960
Goed om te horen, dan sluiten we dit topic.
Dank voor de feedback, zouden meer mensen moeten doen. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wat een bandietenbende,', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:14:18
| Gilex03:29:17
| Bill04:43:13
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?