obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
wat een bandietenbende,
help1964
Als je genaaid wilt worden door een telecom provider kies voor tele2.
Ondanks dat we sinds december 2010 niet meer bellen via tele2 en ons abbonement is opgezegd door XS4all krijgen we nog steeds rekeningen.
Ondanks dat we niet meer bellen via tele2 krijgen we na 6 maanden nog steeds rekeningen met vage kosten ivm te laat betalen
Ondanks alle telefoontjes kan tele 2niet garanderen dat we hierna geen rekeningen meer krijgen.
Ondanks dat we niets meer te maken willen hebben met tele 2 kunnen die mutsen aan de telefoon ons niet helpen
Kies vooral voor tele 2 dat zijn letterlijk een stel schapen
Tele 2 nog beroerder dan telfort


Edit: Ziektes verwijderd uit de post. Hierbij gelijk de eerste en enige waarschuwing! Geen scheldwoorden of ziektes gebruiken in je post.

Gewijzigd door Bill op 25 mei 2011, 19:48
 
Tele2 Webcare
Beste help1964,

Wat vervelend dat er na je opzegging problemen ontstaan zijn met je facturatie. Ik wil graag voor je uitzoeken hoe dit zit! Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer in een prive bericht naar mij kunnen sturen? Dan pak ik dit op.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste help1964,

Ik heb je gegevens in een persoonlijk bericht ontvangen, bedankt daarvoor! Ik neem dit voor je in behandeling en kom hier z.s.m. bij je op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
help1964
Tele2 heeft diverse keren contact proberen te zoeken, maar door prive omstandigheden konden wij zelf niet reageren. Toch beleven jullie volhouden en het probleem is opgelost, dank hiervoor.
Is alleen jammer dat dit via een zeer onsympathieke weg moet gaan.
Toch wens is tele2 succes met hun verdere activiteiten.

Groetjes
 
kobus1960
Goed om te horen, dan sluiten we dit topic.
Dank voor de feedback, zouden meer mensen moeten doen. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wat een bandietenbende,', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie