obey-robots.txt
10 December 2016, 17:27
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

6 weken wachttijd voor aansluiten

cloud12
Ik heb me op 16 augustus '07 aangemeldt voor Tele2 + telefonie. Ik kreeg 7 dagen bedenktijd, maar bedenktijd voor wat? Ik moet n.l. wachten tot minimaal 26 september '07 om een aansluiting te krijgen! En dat is me niet meegedeeld bij mijn aanmelding. Natuurlijk heb ik verschillende malen naar de helpdesk gebeld, maar dat helpt totaal niet.Ook heb ik voorgesteld om het abonnement maar af te blazen, want ik kan niet zonder internet.Ik heb echt spijt dat ik aan Tele2 ben begonnen, en zal iedereen die internet wilt nemen afraden om dat bij Tele2 te doen.
Ik vind hun handelswijze op zijn zachts gezegt a-sociaal. Men kan bij Tele2 geen lijn vrij krijgen op de centrale waarop ik ben aangesloten. maar dat wist Tele2 toch al bij mijn aanmelding? Of is het zo'n rommeltje bij ze dat ze dat zelfs niet weten? Wat een vreemd bedrijf!
Tele2, weg ermee!
cloud12

t2day
Ik kan hier natuurlijk niet veel over zeggen omdat ik de details niet ken, maar wat ik wel kan zeggen is dat in mijn geval bij het aanmelden de datum van (de te verwachte) oplevering zou zijn, ik neem aan dat dat ook in uw geval zo zal zijn geweest.
U had dan op dat moment de aanmelding al kunnen stoppen.
Mocht dat niet het geval zijn geweest, maar was het pas kenbaar gemaakt na aanmelding had u dus nog 7 dagen om uw aanmelding ongedaan te maken!

Ik zelf heb buiten de opleveringstermijn van ongeveer 10 weken door het niet aanwezig zijn van de modems op dat moment, geen problemen met Tele2, bij de klantenservice zijn ze altijd even vriendelijk en ik heb het idee dat er ook werkelijk naar oplossingen wordt gezocht mocht er een probleem zijn, de snelheid is bij mij ook altijd TOP!

Ik werd laatst gebeld met de vraag of ik misschien klachten heb over Tele2 zodat er wat aan gedaan kan worden en ik wist gewoonweg niets te verzinnen!

cloud12
Bij mijn aanmelding werd me vertelt dat ik vòòr 20 september online zou zijn. Maar toen ik verleden week maandag op de voortgang van mijn aanmelding keek, bleek dat alles was geannuleerd (?). Ik heb onmiddelijk de helpdesk gebelt met de vraag wat geannnuleerd te betekenen had.
Ik kreeg toen als antwoord dat er "gèèn lijntje vrij is op mijn centrale waar ik op zit".dan vraag ik me af, of Tele2 dat van tevoren niet heb geweten. Nu zit er niets anders op dan tot 27 september te wachten!
Ik kan niet zonder internet, want als wedstrijdsecretaris van een grote voetbalclub doe ik het meeste werk (contact met andere clubs) thuis op mijn eigen computer. Nu moet ik ook 's avonds naar de club.
Ik heb dat geprobeert uit te leggen, maar "omdat Tele2 een maand de tijd moet krijgen om een aansluiting te bewerkstelligen" ben ik daar het slachtoffer van. Het is alles bij elkaar een beetje eenzijdig, we moeten veel begrip hebben voor Tele2, maar voor de klant is geen medeleven of begrip.
Erg irritant allemaal.

t2day
Ik denk dat het met het medeleven en begrip van de kant van Tele2 wel meevalt, in ieder geval vanaf de medewerkers.....(denk ik)
Maar je moet niet vergeten dat zij ook niet meer kunnen doen dan waartoe zij bevoegd zijn en dat zij ook niet meer weten dan wat hun wordt verteld.

Vervelend is het wel, dat u er over klaagt is ook niet meer dan redelijk, heb het zelf meegemaakt en begrijp dit voor de volle 100%
Gelukkig had Tele2 bij mij achteraf een goede reden voor het late leveren van de dienst, het niet op voorraad zijn van de modems.
De aanvragen kwamen sneller binnen dan verwacht was en de uitlevering van de modems AAN Tele2 ging met horten en stoten.

De reden dat ze u nog niet aan hebben gesloten zal ook wel een goede reden hebben, ik ga er altijd maar vanuit dat ze het niet doen om u te pesten, al krijg je af en toe natuurlijk wel het gevoel dat dat het geval is Grin

Ik hoop in ieder geval dat het voor u en eventuele anderen snel en netjes wordt opgelost!

cloud12
Het is vandaag 14 september, en mijn status is nog steeds 'geanulleerd'.
Natuurlijk is het niet een persoonlijke vete tussen mensen van Tele2 en mijzelf. Maar wat mij steeds erger ergert, is dat bij de aanmelding heb aangegeven dat ik voor 20 seeptember weer internet moest hebben i.v.m. mijn secretariaat. Dat is me toegezegt. Nu staat de voortgang al twee weken stil (sinds 26 augustus).
Ik kan hier in alle redelijkheid geen begrip voor opbrengen. Ik heb ook aan Tele2 gevraagt of ik van de overeenkomst af kon zien, maar daar was geen enkel begrip voor. Jammer allemaal. Nu moet ik wachten tot 26 september.
Als er dan nog geen aansluiting is, mag ik de overeenkomst opzeggen.
Wel na een maand voor niets wachten!

t2day
Dat is inderdaad allemaal heel vervelend en ik hoop ook dat het zo ver niet zal komen.
Bij mij bleef alles op open, alleen het eerste hokje was aangevinkt tot een week voor oplevering, toen was alles ineens aangevinkt, dus er is nog hoop Smile

cloud12
Beste Forum genoten,
Vanmorgen heb ik voor de (ik schat het de) achtste keer naar Tele2 gebeld met de vraag waarom ik nog steeds niet ben aangesloten sinds 19 augustus j.l. De vriendelijke dame aan de lijn van de afdeling die opzeggingen behandeld was tamelijk geschokt. "Meneer, u bent al sinds 30 augustus geen klant meer van Tele2 omdat op uw centrale van de KPN geen lijntje meer vrij is. Het is hier ergens fout gegaan, want ik kan geen administratie vinden van na 30 augustus. Onze excuses".
Toegegeven, en dit lees ik aldoor op dit forum, de mensen van Tele2 zijn ten alle tijden zeer correct en staan je altijd netjes te woord. Maar hoe het mogelijk is dat ik nooit bericht heb ontvangen van bovenstaande is me een raadsel. Geldt trouwens ook voor Tele2.
Ben onmiddelijk naar UPC gegaan en ben ondertussen weer online. Dus bij deze neem ik afscheid van dit forum. We komen elkaar misschien nog eens bij UPC tegen. Zo niet, het gaat u allen goed.
Cloud12

Sandor
Bye Bye Frown

Forum Tele2 voor al je Vragen en Problemen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '6 weken wachttijd voor aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 105 27 november 2016, 12:42
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 1 17 juli 2016, 13:06
NAT type 3 wijzigen voor 2 PS 4 Algemeen 4 03 juni 2016, 13:02
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk 75 17 maart 2016, 18:56
Internet ineens te traag voor tv Snelheid 2 09 januari 2016, 18:13
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill< 5 mins
| abmg01:10:57
| Gilex06:00:10
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?