obey-robots.txt
02 December 2016, 18:52
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Hoe werkt oplevering Tele2

Hooimeijerh
Beste mede fora bezoekers,
ik eerder al mijn ongenoegen mogen posten. Helaas is de mij beloofde oplevering van 31 augustus niet gehaald. Ik mag nog eens tot 20 september wachten tot dat de technische dienst volgens interne regels mijn probleem hoeft op te pakken. Dan is het nog niet opgelost. Dan komt er eerst een analyse vevolgens wordt er gekeken of het een probleem is en dan wordt het opgelost. Hopelijk krijg ik nog voor het eind an dit jaar mijn telefoon en internet terug. Van 23 juni tot nu ben ik in ieder geval bezig. Ik onderschrijf een heleboel bezoekers dat het vriendelijke mensen zijn bij de klantenservice maar als je doorvraagt wordt het toch net iets minder. Men verschuilt zich achter de bedrijfsprocedures. Tele2 hanteerd oko de wet dat je nooit 2 maal dezelfde persoon aan de lijn krijg en dus alles opnieuw moet uitleggen en het probleemdus weer anders wordt geinterpreteerd. Dat is denk ik de grote frustratie, niet de welwillend heid van de klantenservice maar voor al het ontbreken van eenduidigeheid en klantgerichtheid van de hele dienst. Zo dat gezegd hebbende heb ik wten te deduceren hoe TELE2 de procedures hanteerd (ik ben er nog niet helemaal doorheen want mijn probleem isnog zeker niet opgelost maar goedShock)
Bij een verhuizing wordt een procedure gestart door het hoofdkantoor, dit is een software matig stappen plan waarna de lijnen worden vrijgegeven. Als dit niet goed is doorlopen (zoals in mijn geval) wordt het opnieuw gedaan. Als alles dan volgens de TELE2 goed is verlopen wordt er melding van gedan en is de melding opgelost. Tenzij de klant merkt dat hij nog steeds geen verbinding heeft en opbeld. Dan wordt er opnieuw een melding gemaakt die los staat van de eerste melding. Dit wordt dan naar de technische dienst (de tweede lijn) gestuurd. Deze heeft een wachttijd (voor TELE2, doorlooptijd) van maximaal 18 dagen. Na deze 18 dagen moet de technischdienst de melding in werkingstellen. Dan wordt de lijn doorgelicht en wordt het uit te zetten plan opgesteld om dit op te lossen. Dat plan wordt dan wellicht naar een andere afdeling gestuurd. Hoe snel dit duurt weet de klantenservice (eerste lijn) niet want dat is de tweede lijn. Wel kunnen ze aangeven dat als het probleem na 30 dagen na melding aan de technische dienst niet is verlopen dat dan het abonnement kosteloos kan worden geanuleerd. Garanties worden niet gegeven en er wordt niet nagelopen of alles is verholpen. Al de klant niet belt is alles goed.

Er wordt wel eens grappig gedaan over ambtelijke organisaties, maar dit is er ook één. De ene afdeling weet niet wat de andere doet. Er wordt geen probleemhouder aangewezen voor een bepaald probleem en er wordt niet adequaat gewerkt aan het oplossen van het probleem van de klant, er is geen verbinding. Bij TELE2 stopt het probleem als de ene afdeling klaar is met het item. Verdrietig en frustrerend.

Echter ik hou nog steeds vertrouwen. Wat ik hoor en lees heeft elke provider last van deze vorm van hokjes denken. Het vertrouwen dat ik heb in tele2 houdt dus in dat ik denk dat zij net zo slecht zijn in de service als de andere. Met andere woorden in het land der blinden kan ietmand zien.

TELE2 klantvriendelijkheid een 2
 
t2day
In het land der blinden is eenoog koning toch Grin

Maar goed, gelukkig heb ik vrijwel geen problemen met Tele2 gehad, behalve dan de lange opleveringstermijn destijds door te kort aan modems.

Dat je vanaf juni al op een oplossing wacht is natuurlijk van de zotte, misschien kun je via een andere partij een oplossing afdwingen, ik heb Bill hier ooit eens een link zien posten van een dergelijk partij, maar kan de link niet meer vinden.
Vraag het hem even, of als je dit leest Bill, post hem dan nog even aub Wink

Succes Hooimeijerh
 
Bill
Bedoelde je deze? http://www.boycot..., Uw hulp bij consumenten klachten.


Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
t2day
Ik geloof het wel ja Grin

Bedankt Bill Wink
 
Hooimeijerh
Allen dank voor de steun en tips.

Ik ga er mee verder.

Groet

Henrik
 
t2day
Succes en hou ons op de hoogte Wink
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe werkt oplevering Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg01:01:37
| Bill01:12:56
| Gilex08:26:53
| enzo08:39:02
| IamSogeking 1 dag
| sjonniesjembek 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?