obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Televisie ligt er uit
jayjedi
Hoi

Ik heb wel internet en telefoon maar geen TV. Ik heb tele2 gebeld en het blijkt een landelijk iets te zijn. Ze zijn er mee bezig zeggen ze...

Gr
Jay
 
wallia
Ja, daarom is Tele2 door de ConsumentenBond als nr. 3 gekozen (dat hebben 10.000 leden van hun gekozen). Tele2 staat samen met Ziggo op de 3e plaats !!!!! Snappen jullie het ?????

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 22 2011 18:20:49:
Frown

Quote

wallia schreef:

Ja, daarom is Tele2 door de ConsumentenBond als nr. 3 gekozen (dat hebben 10.000 leden van hun gekozen). Tele2 staat samen met Ziggo op de 3e plaats !!!!! Snappen jullie het ?????


Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 22 2011 18:53:41:
Ja, daarom staat Tele2 op de lijst van de ConsumentenBond op de 3e plaats samen met Ziggo (gekozen door 10.000 panelleden) !!! Snappen jullie dit ???????
Gewijzigd door wallia op 22 juni 2011, 18:53
 
petra45
Tja ik heb ook gebeld mag je 10 minuten aan de lijn blijven A 10cent per minuut maar een antwoord waar je iets aan hebt krijg je niet ben die storingen van tele 2 zo zat al bijna 1,5 jaar niets dan gezeik met hun, op aanraden van rechtsbijstand een brief gestuurd dat ik bij tele2 weg wil en mijn geld terug maar daar komt zelfs geen respons op. Ik denk dat we maar snel naar de videotheek moeten mensen want dat wordt niets meer met tv kijken vanavond vrees ik.
 
kobus1960
En daar heb ik nog geen moment spijt gehad. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
wallia
Kan ook haast niet wachten tot het 7 juli is, dan is het D-day voor ons !!! Dan wordt het: Auf wiedersehen, Frank !!!!!Smile
 
kobus1960
Oke, dan krijg je het nieuwe Ubee Wifi modem, prima ding, als je echter nu
in het bezit bent van een goeie router, doe nog even niet weg, het WiFi deel
van de Ubee heeft niet heel veel bereik. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
wallia
Kobus, heb zelf geen router. Stond wel net op het punt eentje te kopen (was een hele goed aanbieding van I-Bood), maar toen kwam Ziggo dus met zijn nieuwe modem en heb I-Bood afbesteld. Het WiFi deel van de Ubee haalt toch wel de 8 meter? ( da's de afstand tot onze desk-top, hebben geen lap)
 
kobus1960
Ja, de 8 meter is geen probleem, dat gaat prima.
Ga je naar de 10 meter, dan is ie zwakker dan een
leuke router, wel stabiel. Je kan even naar het Ziggo
forum gaan, daar staan in mijn onderschrift wat links
naar dat modem, zelfde naam
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
wallia
Ok, alvast bedankt, ga er gelijk even een kijkje nemen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Televisie ligt er uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben? TV diensten : 73 31 dec 2016
televisie kijken in Meander ziekenhuis amersfoort TV diensten : 4 16 mrt 2014
Televisie stoort wanneer downloaden Storing : 4 19 mrt 2012
Tele2 internet op Samsung LED televisie niet aan de praat.. Algemeen : 10 03 aug 2011
Haperende Televisie TV diensten : 3 28 jul 2011
Advertentie