obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via analoge telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 vaste telefonie verhuizen...
oska61
Namens mijn moeder (90 !) verhuizing vaste telefonie analoog aangevraagd dd 26 juni.Vanmorgen status info opgevraagd. Tele2 service antwoord: aanvraag is door tele2 ingedient bij KPN, en Tele2 wacht nu op de reactie/verwerking van KPN. Tele2 opleverdatum 26 juli ! Toch maar 'ns KPN gebeld, mijn moeder is sterk afhankelijk van de telefoon, en nee een mobiel is geen goed alternatief voor haar.
KPN was zeer bereidwillig, heeft alle relevante gegevens ingevoerd van een Tele2 klant! en kon zien dat de reqeust van tele2 binnen was. Ook overleg met de technisch desk die de daadwerkelijke lijn moet verhuizen. Alleen , en nu komt het, is mijn moeder een WLR klant dwz dat ALLEEN Tele2 de authorisatie heeft om de verhuis knop omtezetten. De KPN techneut kon dat vanmiddag nog doen! (Hoezo 26 juli pas mogelijk?)
Opnieuw Tele2 gebeld.
Overleg teamleider, nee de bestaande procedure mog niet van worden afgewijkt, de verhis aanvraag kon niet versneld worden door Tele2....
Waarom, en wat bereikt Tele2 hier nu mee?
En waar is de menselijke maat, een vrouw van 90 haar enige kontekt met de wereld is de telefoon?
Wat is jullie advieS?
Dankje, Theo
 
kobus1960
Ik kaart dit topic aan bij Danielle van tele2 Webcare.
Hopen dat het helpt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste oska61,

Het spijt me dat er problemen zijn ontstaan bij de verhuizing van het vaste telefonie abonnement van je moeder. Ik wil graag voor je kijken hoe ik hierbij kan helpen! Zou je je contactgegevens en de gegevens van het abonnement van je moeder in een PB naar mij kunnen sturen? Dan pak ik dit op!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 14 2011 11:11:51:
Beste oska61,

Bedankt voor je gegevens! Ik ga kijken wat ik voor je kan doen betreffende het abonnement van je moeder en kom hier z.s.m. op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 18 2011 13:08:12:
Beste oska61,

Ik heb van mijn collega vernomen dat er contact met je is opgenomen en dat de telefoon inmiddels weer werkt. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Gewijzigd door Tele2 Webcare op 18 juli 2011, 13:08
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 vaste telefonie verhuizen...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie