obey-robots.txt
08 December 2016, 06:52
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Tele2 een 7,5? Onder nul dan toch.

Merino
PER POST en nu ook PER FORUM
n.a.w. klant

Amsterdam, 02 juli 2011

Tele2 Nederland B.V.
Postbus 70041
9704 AA Groningen

Klantnummer: B000XXX
Factuurkenmerk: NL XXXX
Betreft: bezwaarschrift

Mijne dames/heren,

Voor mijn Internet 20Mb/s & Bellen abonnement over de periode 28 mei t/m 27 juni ’11 ontving ik onlangs van Tele2 een factuur.
Met deze laat ik weten bewaar te maken tegen, in concreto, het bedrag voor Internet tot 20mb/s
(28-05-2011 / 27-06-2011) * 29,95 (ex. btw).
In die periode leverde Tele2 gemiddeld slechts 5,808 mb/sec downloadsnelheid = 29,04%.
Derhalve verzoek ik door Tele2 voor de gefactureerde periode gerestitueerd te worden ter hoogte van
29,95 – 70,96% = 21,25 euro ex btw.

Uw ontvangstbevestiging verlang ik uiterlijk op 14 juli 2011.
Indien hieraan niet wordt voldaan, zal dit bezwaarschrift op de Forum worden gepubliceerd.



Klant
 
kobus1960
Dit is een brief op een onafhankelijk, niet aan Tele2 gebonden forum.
Ik hoop van harte dat je succes hebt, maar Frank heeft een flinke plaat
voor z'n kop.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino
Ik ken jullie positie t.o.v. Tele2.
Ik ben ook op de hoogte van de plaat voor de kop van Frank, Remco, Danielle en consorten.
Deze brief staat ook op het eigenmerk forum en op het Consumentenbond forum.

Ik ben een voorstander van elegante oplossingen maar, you need two to tango.
 
cornfed
Of je nu met 1 kilobit of met 20.000 kilobit per seconde kan downloaden, Tele2 heeft zich in de voorwaarden ingedekt.

Van een geschillencommissie hoef je niets van te verwachten.
Alleen als het probleem overduidelijk bij de provider ligt, valt het oordeel ten gunste van de klant uit.
Daarbij ligt alle bewijslast bij jou.
Idem dito als je naar de rechter gaat.

Toen je het contract aanvaardde van Tele2, heb je ingestemd met deze voorwaarden.

Daarom geef ik je zeer weinig kans van slagen.
Gewijzigd door cornfed op 21 juli 2011, 19:32
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Merino
Toen ik het contract aanvaarde heb ik gezien dat het begrip "tot" (tot 20 Mb/s) niet werd gedefinieerd (Definities).

Dank voor je sterkte wens.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 28 2011 13:40:11:
n.a.w. klant

Amsterdam, 16 juli 2011

Tele2 Nederland B.V.
Postbus 70041
9704 AA Groningen


Klantnummer : XXX
Factuurkenmerk : NL XXX
Betreft : herinnering bezwaarschrift

Mijne dames/heren,

Zonder verbazing stelde ik vast dat niet werd gereageerd op mijn bezwaarschrift van 02 juli 2011.
Niet inhoudelijk; niet met een ontvangstbevestiging.

Voor mijn Internet 20Mb/s & Bellen abonnement over de periode 28 mei t/m 27 juni ’11 ontving ik onlangs van Tele2 een factuur.
Ik liet weten bewaar te maken tegen, in concreto, het bedrag voor Internet tot 20Mb/s
(28-05-2011 / 27-06-2011) € 29,95 (ex. btw).
In die periode leverde Tele2 gemiddeld slechts 5,808 Mb/sec downloadsnelheid = 29,04%.
Derhalve verzoek ik door Tele2 voor de gefactureerde periode gerestitueerd te worden ter hoogte van
29,95 – 70,96% = 21,25 euro ex btw. (eu.25,29 incl btw).

Uw restitutievoorstel verlang ik uiterlijk op 30 juli 2011 te ontvangen.
Door niet aan dit verlangen te voldoen, geeft u aan er mee in te stemmen dat het gehele factuurbedrag door mij gestorneerd en in retentie gehouden wordt houdt totdat u een tot tevredenheid stemmend restitutievoorstel heeft gedaan.

Er van uitgaande dat u gedurende de correspondentie rechtsmaatregelen achterwege laat, teken ik onder voorbehoud van alle rechten en weren in afwachting van uw reactie,

Hoogachtend,




Klant
Gewijzigd door Merino op 28 juli 2011, 13:40
 
jpt
nu was het via de postbus in groningen voor tele2 al moeilijk om brieven te beantwoorden!
echter sinds een aantal maanden is dit het postbus adres

Tele2 Nederland B.V.
Postbus 289
2400 AG Alphen aan den Rijn

elk behoorlijk bedrijf houdt nog een tijdje de oude postbus aan!
maar helaas het zou mij niets verbazen als dit bij tele2 niet gebeurt.
dus heeft men nooit wat ontvangen (gebeurde ook al toen groningen nog het postbus adres was)

grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
cornfed
Tele2 heeft ook onderkent dat er problemen waren met de afhandeling van de brieven.
Nu hebben ze een andere firma de opdracht gegeven om de brieven in te scannen.
Daarom dat andere postbusadres.

Nogal vreemd dat in de Tele2 organisatie niemand betrouwbaar of kundig genoeg is
om brieven in te scannen.
Daar snap ik dus helemaal niets van.
Maar ik zal wel ouderwetse denkwijzen erop na houden, vermoed ik. Grin Grin Grin


@ Merino

Je hebt mijn volledige morele steun.
Je hebt zeker een punt, dat kan niet ontkent worden.
Maar je bent niet de eerste die een poging in die richting onderneemt.
En ik heb nog nooit gehoord dat zulk een poging succesvol was.

Als Tele2 jouw eis inwilligt, moet ze dat ook doen bij de andere klanten.
En dan is het hek van de dam, zo gezegd.
Daarom kan ik het antwoord al raden van Tele2.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Merino
N.a.w. Klant


Amsterdam, 30 augustus 2011

Tele2 Nederland B.V.
Postbus 289
2400 AG Alphen aan den Rijn


Klantnummer : BXXXXX
Factuurkenmerk : NLXXXXX
Betreft : Bezwaarschrift

Mijne dames/heren,

Voor mijn Internet 20mb/s & Bellen abonnement over de periode 28 juli t/m 27 augustus ’11 ontving ik onlangs van Tele2 een factuur.
Met deze laat ik weten bewaar te maken tegen, in concreto, het bedrag voor Internet tot 20mb/s
(28-07-2011 / 27-08-2011) groot € 29,95.
In die periode leverde Tele2 gemiddeld niet meer dan 5,66 Mb/sec downloadsnelheid (28,3%).
Derhalve verzoek ik door Tele2 voor de gefactureerde periode gerestitueerd te worden ter grootte van
29,95 – 71,7% =21,47 euro.

Schriftelijke ontvangstbevestiging verlang ik uiterlijk op 15 september 2011.
Indien hieraan niet wordt voldaan, zal dit bezwaarschrift op de forum worden gepubliceerd.

Klant

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 23 2011 13:50:42:
Merino schreef:

PER POST en nu ook PER FORUM
n.a.w. klant

Amsterdam, 02 juli 2011

Tele2 Nederland B.V.
Postbus 70041
9704 AA Groningen

Klantnummer: B000XXX
Factuurkenmerk: NL XXXX
Betreft: bezwaarschrift

Mijne dames/heren,

Voor mijn Internet 20Mb/s & Bellen abonnement over de periode 28 mei t/m 27 juni ’11 ontving ik onlangs van Tele2 een factuur.
Met deze laat ik weten bewaar te maken tegen, in concreto, het bedrag voor Internet tot 20mb/s
(28-05-2011 / 27-06-2011) * 29,95 (ex. btw).
In die periode leverde Tele2 gemiddeld slechts 5,808 mb/sec downloadsnelheid = 29,04%.
Derhalve verzoek ik door Tele2 voor de gefactureerde periode gerestitueerd te worden ter hoogte van
29,95 – 70,96% = 21,25 euro ex btw.

Uw ontvangstbevestiging verlang ik uiterlijk op 14 juli 2011.
Indien hieraan niet wordt voldaan, zal dit bezwaarschrift op de Forum worden gepubliceerd.



Klant



Customer Experience van Tele2 liet me weten voor de volle honderd procent aan mijn compensatiewens (zie quote van bericht 1) te zullen voldoen.
Chapeau Tele2!!!
Gewijzigd door Merino op 23 september 2011, 13:50
 
kobus1960
Zo dan, complimenten Merino.

En laat nu de brievenstroom van klanten met lage snelheid maar losbarsten.
Zij hebben immers nu een referentie, waarvoor dank!! Je krijgt het druk. Wink
Ik neem aan dat je best anderen ook wil helpen, zoals dit forum jou geholpen
heeft je compensatie te krijgen. Ik kop ze in ieder geval je Postbus in.

Gelukgewenst!! Grin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino
Menigeen weet, dat tussen (toe)zeggen en uitvoeren bij Tele2 vaak een wereld van verschil zit.
Dus de toezegging dat Tele2 aan mijn restitutieverzoek (bericht 1) ging voldoen omdat het niet aan de voorgehouden snelheid voldeed, beleefde ik met scepsis.
Vandaag ontving ik de Tele2 credit-nota voor het volle bedrag. Het is nog niet bijgeschreven, maar toch............
Dit geeft me weer wat vertrouwen in de klantvriendelijkheid van Tele2.

@ Kobus: Heeft Bill het verwijderde antwoord al teruggeplaatst?
Schieten op de boodschapper is uit de tijd.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 een 7,5? Onder nul dan toch.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill10:11:05
| abmg10:48:27
| Gilex13:20:31
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?