obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 een 7,5? Onder nul dan toch.
Bill

Quote

Merino schreef:
@ Kobus: Heeft Bill het verwijderde antwoord al teruggeplaatst?
Schieten op de boodschapper is uit de tijd.


??
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Nee, maar maakt ook niet uit, Tele2 heeft het voor jou wel
goed geregeld, prima zo. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino
Per post en nu ook per forum

NAW Klant

Amsterdam, 22 september 2011

Tele2 Nederland B.V.
Postbus 289
2400 AG Alphen aan den Rijn


Klantnummer : BXXXXX
Factuurkenmerk : NL1103614442
Betreft : herinnering bezwaarschrift

Mijne dames/heren,

Zonder verbazing stelde ik vast dat niet werd gereageerd op mijn bezwaarschrift van 30 augustus 2011.
Niet inhoudelijk; niet met een ontvangstbevestiging. Bij Tele2 blijkt service geen mentaliteit maar een slecht functionerende afdeling.

Voor mijn Internet 20Mb/s & Bellen abonnement over de periode 28 juli t/m 27 augustus ’11 ontving ik onlangs van Tele2 een factuur.
Ik liet weten bewaar te maken tegen, in concreto, het bedrag voor Internet tot 20Mb/s
(28-06-2011 / 27-07-2011) € 29,95.
In die periode leverde Tele2 gemiddeld niet meer dan 5,66 Mb/sec downloadsnelheid (28,3%).
Derhalve verzoek ik door Tele2 voor de gefactureerde periode gerestitueerd te worden ter grootte van
29,95 – 71,7% =21,47 euro.

Uw restitutievoorstel verlang ik uiterlijk op 30 september 2011 te ontvangen.
Door niet aan dit verlangen te voldoen, stemt u stilzwijgend in met stornering en in retentie houden door mij van het gehele factuurbedrag, totdat u een tot tevredenheid stemmend restitutievoorstel heeft gedaan.

Er van uitgaande dat u gedurende de correspondentie rechtsmaatregelen achterwege laat, teken ik onder voorbehoud van alle rechten en weren in afwachting van uw reactie,

Hoogachtend,


Klant
 
cornfed
Als je niet of te weinig betaald, wordt je automatisch op het traject wanbetaler geplaatst.
En dan heb je een echt probleem, want dan komen incasso kosten en mogelijk een afsluiting je kant op.

Bedenk je twee keer voor je Pandora's doos opent...
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960

Quote

Menigeen weet, dat tussen (toe)zeggen en uitvoeren bij Tele2 vaak een wereld van verschil zit.
Dus de toezegging dat Tele2 aan mijn restitutieverzoek (bericht 1) ging voldoen omdat het niet aan de voorgehouden snelheid voldeed, beleefde ik met scepsis.
Vandaag ontving ik de Tele2 credit-nota voor het volle bedrag. Het is nog niet bijgeschreven, maar toch............
Dit geeft me weer wat vertrouwen in de klantvriendelijkheid van Tele2.


Je schreef dit 5 dagen geleden, ik neem aan dat je het geld diezelfde dag op je rekening verwachtte, anders
kan ik je laatste post niet rijmen. Zal verrekend gaan worden met je volgende nota.
Gewijzigd door kobus1960 op 07 oktober 2011, 01:38
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino

Quote

cornfed schreef:

Als je niet of te weinig betaald, wordt je automatisch op het traject wanbetaler geplaatst.
En dan heb je een echt probleem, want dan komen incasso kosten en mogelijk een afsluiting je kant op.

Bedenk je twee keer voor je Pandora's doos opent...


Tele2 stemde in met stornering en in retentie houden, tot het zelf met een voorstel komt.
Zou Pandora de hulp gaan inroepen van Prophasis?
 
cornfed
Aha, dat wisten we nog niet.
Tele2 stelt zich coulant op.

Ben benieuwd wat er uit rolt voor je.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Merino
PER POST EN NU OOK PER FORUM

N.a.w. Klant

Amsterdam, 06 oktober 2011

Tele2 Nederland B.V.
Postbus 289
2400 AG Alphen a.d. Rijn

Klantnummer: B000XXXXX
Factuurkenmerk: NL XXXXXXXXX
Betreft: bezwaarschrift

Mijne dames/heren,

Voor mijn Internet 20mb/s & Bellen abonnement over de periode 28-08-'11 t/m 06-09 ’11 ontving ik onlangs van Tele2 een factuur.
Met deze laat ik weten bewaar te maken tegen, in concreto, het bedrag voor Internet tot 20mb/s
(28-08-2011 / 06-09-2011) € 11,82.
In die periode leverde Tele2 gemiddeld slechts 5,584 mb/sec downloadsnelheid = 27,9%.
Derhalve verzoek ik door Tele2 voor de gefactureerde periode gerestitueerd te worden ter hoogte van
11,82 – 72,1% = 8,52 euro.

Uw ontvangstbevestiging verlang ik uiterlijk op 20 oktober 2011.
Indien hieraan niet wordt voldaan, zal dit bezwaarschrift op de Forum worden gepubliceerd.

Klant
 
kobus1960
Je hebt in je topicstart een restitutie aangevraagd voor die periode.
Is dat geregeld?
Daarna ben je per maand verder gegaan met restitutie vragen.
Is dat geregeld?
Ga je dit nu per maand opnieuw doen en nog steeds Tele2 klant zijn?
Je begrijpt dat Tele2 HIER niet meer op reageert, en een lezer van dit
totale topic dezelfde vragen heeft?

Ik sta achter je aanvragen, alleen begrijp ik niet dat je nog klant bent.

NO OFFENCE!!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino

Quote

Je hebt in je topicstart een restitutie aangevraagd voor die periode.
Is dat geregeld?


Nee, dat is niet geregeld.

Quote

Daarna ben je per maand verder gegaan met restitutie vragen.
Is dat geregeld?


Nee, dat is niet geregeld. Anders had ik dat hier gemeld.

Quote

Ga je dit nu per maand opnieuw doen en nog steeds Tele2 klant zijn?


Nee, ik ben geen klant meer van Tele2.

Quote

Je begrijpt dat Tele2 HIER niet meer op reageert, en een lezer van dit
totale topic dezelfde vragen heeft?


Tele2 hoeft van mij niet HIER te reageren. Tele2 beschikt over mijn e-mailadres en telefoonnummer. Klantenservice gooide de hoorn op de haak toen ik ze belde.

Quote

Ik sta achter je aanvragen, alleen begrijp ik niet dat je nog klant bent.[/quote

Dank voor uw support. Ik ben geen klant meer. Dus verkeerd begrepen door u.

NO OFFENCE!!

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 08 2011 11:14:40:

Quote

kobus1960 schreef:

[quote]Menigeen weet, dat tussen (toe)zeggen en uitvoeren bij Tele2 vaak een wereld van verschil zit.
Dus de toezegging dat Tele2 aan mijn restitutieverzoek (bericht 1) ging voldoen omdat het niet aan de voorgehouden snelheid voldeed, beleefde ik met scepsis.
Vandaag ontving ik de Tele2 credit-nota voor het volle bedrag. Het is nog niet bijgeschreven, maar toch............
Dit geeft me weer wat vertrouwen in de klantvriendelijkheid van Tele2.


Je schreef dit 5 dagen geleden, ik neem aan dat je het geld diezelfde dag op je rekening verwachtte, anders
kan ik je laatste post niet rijmen. Zal verrekend gaan worden met je volgende nota.


Tele2 verrekende niks. De volle factuurbedragen werden afgeschreven middels automatische incasso.

Gewijzigd door Merino op 08 november 2011, 11:14
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 een 7,5? Onder nul dan toch.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie