obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Actiecode Tele 2 en Mediamarkt voor nieuwe klanten
rutgerschaap
Mensen, bij deze weer een nieuwe actiecode.
Wanneer u deze gebruikt krijgt u zeker weten 30 euro shoptegoed pas van de Mediamarkt.

Mocht u van plan zijn om TELE2 aan te schaffen maak dan zeker gebruik van onderstaande actiecode: bij het bestellen van Televisie, Internet & Bellen kunt U de code invullen.
Gebruik onderstaande code en u ontvangt 30 euro shoptegoed van de Media Markt thuis gestuurd!!!
38F-2E8-0DC

Omdat ik vaste klant ben heb ik deze actiecode gekregen omdat ook ik zeer tevreden met Tele 2. Internet is stabiel, tel. werkt altijd en digitale tv is meer dan prima. (leuk is ook uitzending gemist) Gun ik u ook deze actie!
Omdat ik geen bekenden en familie in de buurt heb wonen, die nog geen Tele2 hebben, raak ik de kaartjes niet kwijt. Ik zou het dan ook zonde vinden om ze weg te gooien en zonde als ik het niet zou proberen er wat uit te halen. Maar niet alleen ik, ook degene, die bij Tele 2 een nieuwe klant wordt. Hoe werkt de Actie? Zodra de bestelling succesvol is doorgevoerd, ontvangen wij beide een brief met een echte shoptegoedpas van de Media Markt ter waarde van € 30,- Ook ik ben fan van de Media Markt, dus vind ik het wel een leuke actie. Actie is verlengd t/m 30 oktober 2011


38F-2E8-0DC
 
duveltjes
En nog een nieuwe code:3C5-2A1-372
code ontvangen op 18 oktober 2011, dus gebruik de code als je je via internet aanmeldt als nieuwe gebruiker van Tele2, en ontvang een waardebon van 30 euro, te besteden bij de mediamarkt!
 
kobus1960
2e Bericht van gelijke strekking met zelfde code verwijderd.
Dubbelposten is niet de bedoeling. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
WenV
Deze code werkt ook voor €30 shoptegoed bij mediamarkt 31C-0CB-411 ga naar tele2.nl/shoptegoed en meld u met de bovenstaande code.

Wink
 
kobus1960
Alvorens van dit soort aanbiedingen gebruik te maken.
Lees jezelf heel goed in. Cool Goedkoop is duurkoop.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Actiecode Tele 2 en Mediamarkt voor nieuwe klanten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nieuwe simkaart Klacht over Tele2 : 1 24 sep 2019
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Advertentie