obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
zonnet mail versturen vanaf iPhone 4 werkt ineens niet meer
melissa
Op de 1 op andere manier kan ik ineens geen mails meer versturen vanaf mijn iPhone 4 via smtp.versatel.nl (ik heb een zonnet account). Zonnet e-mails ophalen lukt nog wel. Instellingen zijn niet gewijzigd en volgens de klantenservice van versatel wordt ik niet geblokkeerd. Weet iemand van jullie wat er aan de hand zou kunnen zijn? Zowel via Wifi als via 3G lukt het niet.

Instellingen zijn:

Server: aan
Hostnaam: smtp.versatel.nl
Gebruikersnaam: niets ingevuld
Wachtwoord: niets ingevuld
Gebruik SSL: uit
Indentiteitscontrole: wachtwoord
Serverpoort: 25 (want zonnet)

Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
kobus1960
Vul voor serverpoort: 25 eens 587 in? Even testen.
Mocht m dat niet zijn kan je ook nog 465 proberen,
die schijnt ook in gebruik te zijn voor zonnet.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
melissa
Bedankt voor de reactie! Allebei de poorten geprobeerd, maar helaas zonder succes. Zou het nog aan iets anders kunnen liggen?
 
kobus1960
Ik ben even aan het googlen geweest, je komt dan tegen dat de
uitgaande server voor Zonnet smtp.tele2.nl is geworden.
Probeer dat eens uit? Dan wel met 587 als poort.
Het is vaak even stoeien, let ook even op dat je niet bij het testen
te grote mails verstuurd, als de mailbox aan de andere zijde beperlkt
is krijg je m ook niet weg. Onduidelijke meldingen, zeker met smartphones.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
melissa
Mmmm, had dat ook al geprobeerd, maar werkt helaas ook niet. Vreemd he? Zeker omdat hij het opeens niets meer doet, zonder dat ik iets gewijzigd heb...

Weer terug gezet op de SMTP server "smtp.versatel.nl". Krijg nu steeds de waarschuwing dat deze server niet reageert. Verder staat er dat de netwerkverbindinng gecontroleerd moet worden of kijken of de juiste info is opgegeven in het veld "server uitgaande post".

Nog andere tips:-)?
 
Anton2011
Ik heb ook zonnet en kan plotseling ook geen mail meer ontvangen. Wel verzenden. Ik krijg een melding dat ik mijn wachtwoord moet invoeren. Doe ik dat dan krijg ik als antwoord: "Verzending van wachtwoord niet gelukt. Mailserver pop3.versatel.nl antwoordde: USER antondrenth set, mate." Via webmail kan ik er wel inkomen en mail versturen/verzenden. Via pop3 mail dus niet. Ik gebruik Thunderbird. Weet iemand raad?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zonnet mail versturen vanaf iPhone 4 werkt ineens niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
E-Mail account geblokkeerd Klacht over Tele2 : 3 17 okt 2019
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
Advertentie