obey-robots.txt
06 December 2016, 20:53
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Weken geen vaste telefoon, hoor niets van Tele2

Inkie
Ruim een maand geleden viel mijn tv verbinding uit, na resetten van modem lukte het weer, maar deed mijn internet het niet meer en een dag later deed niets het meer.
Eindelijk kwam een monteur (duurt een week!), kreeg na aansluiting van een 2e nieuw modem wel tv en internet aan de praat, maar niet mijn vaste telefoon ("Telefoon zeker stuk..."Wink. Maar dat is niet het geval, want toen ik mijn telefoon aansloot bij mijn zoon die ook Tele 2 heeft deed hij het wel, en toen ik de goed werkende telefoon van mijn zoon bij mij aansloot deed zijn telefoon het niet. Dus ..... er is toch iets bij mij fout.
Met de klantenservice kom je niet verder (weer resetten etc.), klacht zou doorgezet worden naar een technische afdeling op het hoofdkantoor, ik zou gebeld worden. Nu, na nog maar eens een telefoontje met de klantenservice die me vertelde maar geduld te hebben (!), nog steeds niets gehoord en zit ik al een maand zonder telefoon. Een telefoonnummer voor die technische dienst heb ik niet dus ik moet maar lijdzaam afwachten! En die virtuele assistent is werkelijk gekmakend! Afschaffen, want daar schiet niemand iets mee op. Mensen bij de klantenservice zijn ook gekmakend, die moeten bij elke vraag van jpou het aan iemand gaan vragen terwijl je in de wacht wordt gezet.
Wel netjes is dat ze je wel terugbellen als je daarom vraagt, want ik vind 10 ct. per minutt veel als je weet dat een gemiddeld gesprek 3 kwartier duurt.
Wie heeft een goed advies voor een andere aanbieder die wel goede service biedt en weiniog storingen geeft?
 
caalrami
Je geeft aan dat je telefoon het wel bij je zoon doet .
Heb je je telefoon in beide poorten geprobeerd tel 1 en tel 2 pak bij beide poorten eens je telefoon op en kijk of het tel lampje ook gaat branden leg dan neer en kijk of deze uit gaat.

Mocht het tel lampje helemaal niet gaan branden kan je het volgende doen lus een kabel door van tel 1 naar tel2 branden ze nu wel dan is je tel kapot branden ze niet of maar 1 dan zal het aan je modem liggen vrees ik
Geen dank mijn advies was GRATIS

En vergeet niet (RTFM) Read the fucking manual
 
kobus1960
Maar dat is niet het geval, want toen ik mijn telefoon aansloot bij mijn zoon die ook Tele 2 heeft deed hij het wel, en toen ik de goed werkende telefoon van mijn zoon bij mij aansloot deed zijn telefoon het niet. Dus ..... er is toch iets bij mij fout.


Het doorlussen is nog een optie....
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
caalrami
klopt kobus maar telefoon van tele2 kan ook analoog zijn of alleendigitale telefonie
hoefd dus niet internet bellen te zijn.
Geen dank mijn advies was GRATIS

En vergeet niet (RTFM) Read the fucking manual
 
Inkie
Heren, bedankt voor het meedenken.
Ik weet niet of ik analoge of digitale telefoon heb, gewoon 3 in 1 van Tele2.

Beide poorten zijn geprobeerd.

En wat 'doorlussen' betekent? Geen idee!
Dat zal de monteur toch wel weten die er uren mee bezig is geweest?
 
caalrami
als je 3 in 1 van Tele2 hebt heb je digitale telefonie .
je broer heeft ook 3 in 1 of alleen telefonie.

kabel doorlussen van tel 1 naar tel 2 branden ze niet andere kabel testen.
Branden ze dan nog niet Tele2 bellen en vragen naar een nieuwe modem.
wel melden dat je de kabels hebt doorgelust van tel 1 naar tel 2 en dat je tel wel werkt bij je broer op het modem.

Dan kunnen ze niets anders dan een andere modem zenden

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 12 2011 23:21:49:
Wat je ook kan proberen is een andere tel die van je broer op de modem bij jou thuis aansluiten. kijken wat hij dan doet
Gewijzigd door caalrami op 12 augustus 2011, 23:21
Geen dank mijn advies was GRATIS

En vergeet niet (RTFM) Read the fucking manual
 
Inkie
Mijn broer heeft ook 3 in 1.
Mijn modem is al vervangen, zelfs twee keer.
Daarmee is wel mijn tv en internet hersteld, maar niet mijn telefoon.
Nu weet ik nog steeds niet wat 'kabel doorlussen van tel1 naar tel2' betekent en hoe ik dit moet doen.
 
cornfed
Volgens mij is het nieuwe modem gewoon niet correct aangemeld op de telefonie server.
Daarom werkt alleen het telefonie gedeelte niet.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
caalrami
dat denk ik ook tel gedeelte niet op de softswitch aangemeld.
Hier zal een monteur heen moeten ben ik bang.
Nu kan jet 2 dingen betekenen of je lijn op de kpn gedeelte werkt niet of op de Tele2 gedeelte.
Het lulligste voor jou is dat beide monteuren niet aan elkaars lijn mogen komen (makelijk uitgelegd)
Geen dank mijn advies was GRATIS

En vergeet niet (RTFM) Read the fucking manual
 
Inkie
Bedankt weer!
Volgens Tele2 werkt het Tele2 gedeelte, want er komt een kiestoon als je naar mijn vaste nummer belt. Alleen gaat de telefoon bij mij niet over.
Daarom is mijn probleem kennelijk doorgezet naar een andere afdeling, klantenservice kan hier niets aan doen.
Ik zou door die betreffende technische afdeling worden teruggebeld, dat is al 2 weken geleden verteld.
Aangezien ik daar geen telefoonnummer van heb zit er niets andere op dan lijdzaam afwachten. Toch nog maar eens de klantenservice bellen .... En dan overstappen naar ....?
UPC, KPN, Xs4All, ook daarover hoor je minder gunstige verhalen helaas.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Weken geen vaste telefoon, hoor niets van Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:14:56
| Gilex03:29:55
| Bill04:43:51
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?