obey-robots.txt
02 December 2016, 18:55
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

Herinnering bezwaarschrift

Merino
Per post en nu ook PER FORUM

N.a.w. Klant

Amsterdam, 10 augustus 2011

Tele2 Nederland B.V.
Postbus 70041
9704 AA Groningen


Klantnummer : XXXXX
Factuurkenmerk : XXXXX
Betreft : herinnering bezwaarschrift

Mijne dames/heren,

Zonder verbazing stelde ik vast dat niet werd gereageerd op mijn bezwaarschrift van 30 juli 2011.
Niet inhoudelijk; niet met een ontvangstbevestiging. Bij Tele2 blijkt service geen mentaliteit maar een slecht functionerende afdeling.

Voor mijn Internet 20Mb/s & Bellen abonnement over de periode 28 juni t/m 27 juli ’11 ontving ik onlangs van Tele2 een factuur.
Ik liet weten bewaar te maken tegen, in concreto, het bedrag voor Internet tot 20Mb/s
(28-06-2011 / 27-07-2011) € 29,95.
In die periode leverde Tele2 gemiddeld niet meer dan 6,124 Mb/sec downloadsnelheid (30,618%).
Derhalve verzoek ik door Tele2 voor de gefactureerde periode gerestitueerd te worden ter hoogte van
29,95 – 69,382% = 20,78 euro.

Uw restitutievoorstel verlang ik uiterlijk op 30 agustus 2011 te ontvangen.
Door niet aan dit verlangen te voldoen, geeft u aan er mee in te stemmen dat het gehele factuurbedrag door mij gestorneerd en in retentie gehouden wordt houdt totdat u een tot tevredenheid stemmend restitutievoorstel heeft gedaan.

Er van uitgaande dat u gedurende de correspondentie rechtsmaatregelen achterwege laat, teken ik onder voorbehoud van alle rechten en weren in afwachting van uw reactie,

Hoogachtend,

Klant.
 
jpt
@Merino
sinds enige maanden is het postbus adres van tele2 veranderd!
dit is het juiste p.b. adres

Tele2 Nederland B.V.
Postbus 289
2400 AG Alphen aan den Rijn

zou me niks verbazen dat de brief die jij naar het oude adres hebt geschreven nooit is aangekomen!
wat trouwens ook al geregeld gebeurde toen dit nog wel hun postbus nummer was.
communicatie(intern en naar klanten toe) is en blijft bij tele2 een moeilijke zaak!
mischien dat ze het geld wat nu in reclame wordt gestoken ,kunnen gebruiken om de communicatie te verbeteren!

het is te hopen voor jou dat tele2 webcare jouw bericht leest (zij komen hier geregeld langs) en er op reageerd.

dit forum (is al heel vaak gezegd)staat los van tele2
grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
Merino
@JPT
Ik gebruikte het (afz,) adres dat op de e-factuur staat.
Ben het zeer met je eens dat ze bij Tele2 niet van communiceren weten.

@ De moderators:
Verplaats, met mijn in- en toestemming, deze threat naar Tele2 7,5 ... s.v.p.
 
kobus1960
Je hebt hier je eigen topic-start.
meer kans dat Danielle van Tele2 Webcare meeleest en actie neemt
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Herinnering bezwaarschrift', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bezwaarschrift wordt genegeerd. Tele2 mobiele telefonie (GSM) 14 25 april 2012, 15:26
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg01:04:16
| Bill01:15:35
| Gilex08:29:32
| enzo08:41:41
| IamSogeking 1 dag
| sjonniesjembek 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?