obey-robots.txt
04 December 2016, 00:47
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Contract Tele2 Internet opzeggen kan niet??

ThomasQ
Goedenavond..

Helaas haalt Tele2 Supersnel Internet bij mij niet de minimale snelheden, en heeft internet er sinds ik klant werd in augustus er ongeveer 60 keer uitgelegen, soms voor uren, soms voor minuten..

Het probleem van het geen internet hebben ligt zou aan de DNS servers van tele2 en iets in de comtrend modem (firmware?) liggen..
Tot gister. Nadat mijn internet midden op de dag er weer eens meer dan een uur uitlag, en ik 20 minuten in de wacht had gestaan bij de klantenservice, werd mij verteld dat het probleem door de straataansluiting kwam, wat er ook voor zorgde dat mijn downloadsnelheid tot 11 mb werd afgeknepen..

Er werd mij ook verteld dat als ik mijn contract kon ontbinden aangezien de snelheden niet werden gehaald. Ik zou nog even nadenken over of ik tele2 20mb/s internet zou nemen, of een andere oplossing zou zoeken. Ik zou kunnen terugbellen als ik wist wat ik ging doen.

Ik heb besloten om een andere provider en aansluiting te proberen. De sales afdeling van deze provider raadde me ook aan om zelf nog contact op te nemen met Tele2..
Dit heb ik gister ook meteen gedaan. Ik koos voor optie 2, Internet, en na 45 minuten in de wacht gestaan te hebben, werd mij verteld dat ik niet met de afdeling Afzeggen sprak, en dat die afdeling helaas al gesloten was, en dat ik overdag terug moest bellen, en dan Niet voor optie 2 Internet moest kiezen..


Vandaag belde ik weer. Na eerst het hele menu afgeluisterd te hebben, op zoek naar de afdeling Afzeggen, probeerde ik het maar bij sales (die uiteraard wel Meteen bereikbaar was).. Hier werd me verteld dat de optie Afzeggen Na het producttype kwam -> ik moest eerst 2 kiezen, en daarna de optie opzeggen..

Deze optie is er dus niet.. Ook jullie website zegt dat ik naar optie 2, en dan optie 5 moet.. Alles wat ik hoor is de vraag of ik mee wil doen aan een klanttevredenheidsonderzoek, 1 voor ja en 2 voor nee, waarna ik in de wachtrij gegooid wor, bij dezelfde afdeling waar ik gister 3 kwartier bij in de wacht stond, waarna me verteld werd dat ik te lang had gewacht, EN de verkeerde afdeling aan de lijn had..


Ik heb het uiteraard nog eens geprobeerd, Weer 20 minuten in de wacht gestaan.. De laatste wachtende voor me duurde 5 minuten langer dan alle andere, en ja hoor. toen was het al 18:00..


Ik heb voor de grap even mijn online telefoonstatement bekeken...
Deze hele grap heeft me in 2 dagen bijna anderhalf uur bij tele2 in de wacht staan, en 35!! euro gekost.... Op zoek naar een optie waar iedereen me naar verwijst, die Niet Bestaat! Er werd me ergens wel verteld dat ik dit terug zou kunnen vragen, bij de opdeling Afzegging.. Maar die schijnt niet bereikbaar te zijn via jullie eigen menu..... Plus dat ik waarschijnlijk 90& van beloofde "teruggaven" van bedrijven uiteraard nooit ontvang...


Hoe gaat dit opgelost worden?? Ik ben een vrij ZEN persoon, maar ik kan me voorstellen dat dit mensen toch wel echt over de rooie jaagt. Al helemaal als dit de laatste trap is na een 5 maanden Zeer slechte kwaliteit internet leveren...


Ow, en please, vertel me niet dat ik "De klantenservice moet bellen, optie 2 en dan optie 5"...
 
cornfed
Kan je mij eens uitleggen waarom je zoveel moeite doet om bij Tele2 te blijven?
Je eerdere ervaringen met Tele2 zijn niet bepaald positief.
Dan begrijp ik je bel orgie helemaal niet.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
ThomasQ
De bel orgy was om het contract af te zeggen..
 
cornfed
Ohh, verkeerd gelezen...Frown

Waarom maak je niet gebruik van een overstap service van een andere provider?
Je hebt toch een schriftelijke toezegging dat je kosteloos uit je contract kan.
Dus waarom moeilijk doen?

Overigens is zelden raadzaam om in de wacht te blijven hangen.
Als je na vijf minuten niemand eraan krijgt, gewoon opleggen en even later opnieuw proberen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Merino
ThomasQ,

Bij Tele2 geldt: Ikkke, ikke, ikke en de klant kan stikke.

Wat nog weleens wil werken is, de openbaarheid inschakelen. Tele2 is beducht voor negatieve publiciteit. Spui je gram (binnen 1000 tekens) op http://www.facebo...2Nederland.
Goeie kans dat een-of-andere Tele2 hotemetoot kontakt met je zoek. Neem het telefoongesprek op!!! Want kontakten met Tele2 willen nog weleens uit hun LOG verdwijnen.

'k Ben nieuwsgierig naar de afloop.
Gewijzigd door kobus1960 op 09 november 2011, 16:02
 
kobus1960
Link even klikbaar gemaakt Wink besef wel dat een facebook
pagina door de eigenaar errug makkelijk in te stellen is.
m.a.w. Negatieve publiciteit zal er niet lang staan.

Het feit dat dit forum bovenaan Google zit als je naar een Tele2 forum
zoekt is Tele2 al jaren een doorn in het oog. Het is overal aangeraden,
lees jezelf in als je een nieuwe provider zoekt. Mensen Googlen en komen
hier. Nu zijn de posts de laatste maanden niet bepaalt positief te noemen.
Dus Tele2, waar zijn we helemaal mee bezig.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino
Klikbaar maken....vergat ik, sorry.

Waar Tele2 mee bezig is? Tele2 maakt een karaktertrekje van faalangstigen tot bedrijfspolicy.

Tele2 realiseert een vette winst (http://newsroom.tele2.nl/2011/10/tele2-nederland-vergroot-operationale-winst-in-derde-kwartaal-2011/#more-846) en presenteert dat succes als een eigen verdienste.

Tele2 stelt 20mB/s downloadsnelheid in het vooruitzicht. Het eigen falen (lees: niet leveren van die waarde) wijdt Tele2 aan anderen (neteigenaar KPN, klanten).

Succes komt door jezelf.
Mislukken komt door anderen.
In de sociale psychologie wordt deze karaktereigenschap self-serving bias genoemd.

Heeft Tele2 zich self-serving bias tot bedrijfsmores gemaakt? Want zo kan het gedrag van Tele2 Nederland toch wel getypeeerd worden?

De cencuurzucht van Tele2 gaat inderdaad tot op Facebook, merkte ik
 
cornfed

De censuurzucht van Tele2 gaat inderdaad tot op Facebook, merkte ik.


Nu weet je de reden waarom Danielle niet meer van ons (forum) houdt....Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
KL643
Misschien is het maar beter dat dit forum boven het eigen forum van Tele2 staat...kan nou niet zeggen dat het daar er nou zo positief aan toe gaat ondanks de cencuur.
 
kobus1960
Het punt is dat hier alles gezegd mag worden (met de nodige beschaving
in acht genomen.) De discussies die hier plaatsvinden zijn praktisch allemaal
opbouwend met regelmatig een eindconclusie. Zo hoort een forum ook te
werken. Moddergooien al helemaal niet, scherp zijn juist weer wel.

Het forum van Tele2 zelf werkt tegenovergesteld in alle opzichten.
En daar laat men een kans liggen.
Tele2 is niet de enige hoor, er is ook een Ziggo forum welke bewezen
gehost wordt op een Ziggo server, maar men ontkent dat gewoon, ook
daar gaat het richting het eigen Tele2 forum.

Wat wij wel jammer vinden op deze gebruikersforums is het ontbreken
van feedback opgeloste problemen, zien we slechts zelden, en da's ook
voor niet beheerders/mod's jammer, er komen van alle kanten leuke
oplossingen en dat wil je alleen maar stimuleren. Dat kan met leuke
feedbacks. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Contract Tele2 Internet opzeggen kan niet??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. 16 06 september 2016, 10:12
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Verbindingsproblemen Playstation. [Niet PSN] Storing 3 15 mei 2016, 14:16
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill01:44:30
| abmg10:17:46
| Gilex13:26:25
| enzo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?