obey-robots.txt
07 December 2016, 11:27
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Verkeerde voorlichting

roca
Bij mij een redelijk gelijke situatie als wat ik al eerder las op dit forum. Ben zeeer zorgvuldig geweest met mijn vragen en het volgende werd uitdrukkelijk beloofd. 1 november krijgt u de aansluiting en de laptop kunt u nu al bevestigen. Van enig uitstel van 1 november zou GEEN sprake zijn. Dit heb ik herhaaldelijk bevestigd gekregen. Na een respijt periode van de 7 dgn en het bijbetalen van 300 euro (ik had een andere gekozen) kwam een brief in de bus dat men geen ruimte had in de centrale. Het komt erop neer dat ik langer moet wachten op de aansluiting en zal ik enige weken zonder internet komen te zitten. Zakelijk kan dit niet want dan loop ik vast. Op mijn vraag hoe ik dit moest oplossen gaf men aan dat ik mijn huidige provider maar moest vragen om langer lid te mogen blijven van hun club. Dit heb ik gedaan, maar tot op heden geen reactie. Toch is dit de wereld op zijn kop. Als ik een respijt peiode heb, zou het meer dan billijk wezen om die periode tevens te gebruiken om voor mij te onderzoeken of er aansluitmogenlijkheden zijn. Dan heb ik een vrije keuze. Ik kan er nu niet vanaf en kan pas na een maand uitblijven van een aansluiting van hun kontrakt af en dat terwijl ik al heb moeten betalen voor een laptop die ik ook nog niet mag ontvangen. Deze wordt immers pas geleverd twee weken na de instalatie van internet. Leg het mij maar uit.
Gewijzigd door roca op 20 oktober 2007, 05:51

cloud12
Als de aangegane overeenkomst toen niet was opgezegd, dan zou ik naar de geschillencommissie Internet zijn gegaan. In dat geval had ik een redelijke schadevergoeding geeist van Tele2. Hoe is het toch mogelijk dat Tele2 een landelijke actie begint, en de gevolgen - duizenden aanmeldingen die niet kunnen worden verwerkt - niet aan kan? Is er geen onderzoek van haalbaarheid gedaan? Een heel normale zaak als je zo'n actie op touw zet. Nu loopt de frustratie bij veel mensen onnodig hoog op en wordt er nogal wat schade geleden.
Ik vind de administratie van Tele2 sowieso knudde.

Cloud12

Sandor
cloud12 schreef:
Als de aangegane overeenkomst toen niet was opgezegd, dan zou ik naar de geschillencommissie Internet zijn gegaan. In dat geval had ik een redelijke schadevergoeding geeist van Tele2. Hoe is het toch mogelijk dat Tele2 een landelijke actie begint, en de gevolgen - duizenden aanmeldingen die niet kunnen worden verwerkt - niet aan kan? Is er geen onderzoek van haalbaarheid gedaan? Een heel normale zaak als je zo'n actie op touw zet. Nu loopt de frustratie bij veel mensen onnodig hoog op en wordt er nogal wat schade geleden.
Ik vind de administratie van Tele2 sowieso knudde.

Cloud12

Als je zelf een bedrijf in het buitenland wilt opzetten, weet je niet hoe groot het succes zal worden. In het begin ging het rustig met de aanmeldingen van tele2, maar sinds die acties op tv... kunnen ze het bijna niet meer aan. Bij tele2 werken geen domme (maar ook niet echt slimme) mensen. Dit is natuurlijk hoogst onprettig voor de consument, maar ik denk gewoon dat ze er niet op hebben gerekend dat er zoveel aanmeldingen zouden komen.
Forum Tele2 voor al je Vragen en Problemen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verkeerde voorlichting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verkeerde vaste Telefoon geleverd Algemeen 5 14 november 2012, 11:51
DHCP op modem geeft verkeerde DNS servers uit Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 12 27 juli 2011, 00:02
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:52:26
| Gilex04:15:06
| abmg14:49:33
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?