obey-robots.txt
07 December 2016, 17:22
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Het zwarte schaap is een onbetrouwbare hond

Merino
Tele2 lijkt een in hoge mate onbetrouwbare onderneming te zijn.
Tele2 ging accoord met een financiële regeling i.b.v. nalatigheid in nakomining van overeenkomst (wanprestatie) door Tele2 en stuurt vervolgens Intrum Justitia op me af.
Daniëlle (alias) van Tele2 wil met me overleggen maar is onvindbaar/onbereikbaar.
Gewijzigd door kobus1960 op 28 november 2011, 09:52
 
kobus1960
Tele2 Webcare is al een tijdje afwezig hier. Er gebeuren rare dingen
bij dat bedrijf op het moment. Heb je geen algemene rechtsbijstand
o.i.d.?? Je ziet nu dat, alle brieven enz. ten spijt, Tele2 wederom zijn
beloftes niet nakomt. Wij hebben Webcare al een paar keer benaderd
voor andere zaken, geen reactie. Met grote spijt moet ik je zeggen dat
ik niet weet hoe ik je moet helpen. Frown
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino
Beste Kobus,
Bedankt voor je medeleven. Ik verwacht helemaal niet dat je me helpt.

Ik wilde e.e.a. alleen maar in de openbaarheid brengen. Tele2 profileert zich steeds nadrukkelijker als schurkenbedrijf.
Tele2 blijkt berichten op Facebook van een kennis van me, te verwijderen en heeft hem selectief geblokkeerd.
Daar is natuurlijk wel een mouw aan te passen, maar zo hoort een zichzelf en haar klanten respecterend bedrijf niet met haar (adspirant)klanten om te gaan.

Ik hou het forum op de hoogte!!!
 
kobus1960
Als je dat hard kan maken heb je het voor elkaar!!!

http://www.nu.nl/...teren.html
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino
Merino schreef:

Beste Kobus,
Bedankt voor je medeleven. Ik verwacht helemaal niet dat je me helpt.

Ik wilde e.e.a. alleen maar in de openbaarheid brengen. Tele2 profileert zich steeds nadrukkelijker als schurkenbedrijf.
Tele2 blijkt berichten op Facebook van een kennis van me, te verwijderen en heeft hem selectief geblokkeerd.
Daar is natuurlijk wel een mouw aan te passen, maar zo hoort een zichzelf en haar klanten respecterend bedrijf niet met haar (adspirant)klanten om te gaan.

Ik hou het forum op de hoogte!!!




http://breedband-...m-justitia

is misschien niet zaligmakend, maar bevat zeker waardevolle tips over, hoe om te gaan met, of op te stellen t.o.v. incassoburo's. Iedereen moet goed beseffen dat agrumenteren met een incassoburo (en dat is wat ze van meet af aan proberen) verspilde energie is. Je hebt een konflikt met je leverancier; niet met het incassoburo. Als het incassoburo informatie (van je) wil, verwijs dan naar je leverancier. Volgens de alg. voorw. van bijv. Intrum Justitia is hun client verplicht hen alle info te verstrekken.

@ Kobus: het: Ik verwacht helemaal niet dat je me helpt. lijkt onvriendelijker dan ik het bedoelde. Dit forum helpt me (en andere door Tele2 gedupeerden) al enorm door me podium te bieden. Van het Consumentenbondforum werd ik eerder verbannen omdat ik de vinger, naar hun smaak, te nadrukkelijk op zere Tele2 plekken legde. Van een organisatie die zegt op te komen voor de consument en zijn belangen, zou je anders mogen verwachten.

Wordt vervolgd.
 
kobus1960
Ik had je al begrepen, no offence. Je hebt in dit topic je podium.
Hou je verhaal bij in DIT topic en blijf het netjes houden. Ik reageer
in dit topic niet meer. De reden geef je zelf al aan. Succes verder.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino
Vervolg op bericht 5.

Met betrekking tot stornering en incasso staat in http://www.s2mf.n...ebiteuren/ een belangwekkende passage, n.l.:
De gemaande zou het wel eens niet eens kunnen zijn met de vordering, bijvoorbeeld omdat niet geleverd is. Het is zaak dat de gemaande dit snel (schriftelijk) kenbaar maakt (en motiveert) aan het incassobureau. Het incassobureau zal dan waarschijnlijk niet gelijk rechtsmaatregelen treffen. De vordering staat immers ter discussie.

wordt vervolgd

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 10 2012 12:33:16:
Intrum Justitia heeft de incasso-opdracht van Tele2 doorgeschoven naar Van Arkel - Gerechtsdeurwaarders. Weet dat gerechtsdeurwaarders geen onderzoeksplicht hebben. Ze gaan er vanuit dat de opdrachtgever te goeder trouw is. Wij weten beter.
Zowel Tele2 als Intrum Justitia regageerden nooit op mijn verweer zijnde: ter discussiestelling van factuurbedrag wegens aanhoudende nalatigheid in nakoming van overeenkomst.

Wordt vervolgd
Gewijzigd door Merino op 10 juni 2012, 12:33
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
 
cornfed
Is er een gerechtelijke uitspraak?
Want dat is enige waarmee een gerechtsdeurwaarder kan handelen.
Anders blijft het maar net zo een incasso bedrijf als IJ.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Merino
cornfed schreef:

Is er een gerechtelijke uitspraak?
Want dat is enige waarmee een gerechtsdeurwaarder kan handelen.
Anders blijft het maar net zo een incasso bedrijf als IJ.


Nee, er is geen gerechtelijke uitspraak.
Uit de brief van Van Arkel maak ik op dat deze op verzoek van I.J. de gang naar de rechtbank gaat voorbereiden.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 11 2012 16:30:34:
Merino schreef:

cornfed schreef:

Is er een gerechtelijke uitspraak?
Want dat is enige waarmee een gerechtsdeurwaarder kan handelen.
Anders blijft het maar net zo een incasso bedrijf als IJ.


Nee, er is geen gerechtelijke uitspraak.
Uit de brief van Van Arkel maak ik op dat deze op verzoek van I.J. de gang naar de rechtbank gaat voorbereiden.
Zowel Tele2 als Intrum Justitia zijn op de hoogte van de ter discussiestelling van de vordering.
Gaat het al op ontoelaatbare pressie lijken?

Gewijzigd door Merino op 11 juni 2012, 16:30
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
 
cornfed
Ben benieuwd wat de rechter gaat zeggen...
Heb je alle documentatie op orde?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het zwarte schaap is een onbetrouwbare hond', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
de klant het zwarte schaap pfff BIJ TELE2 Snelheid 6 23 september 2009, 15:30
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill05:24:01
| Gilex10:10:25
| abmg20:44:52
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?