obey-robots.txt
02 December 2016, 18:55
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld wijzgingen in de voorwaarden hier. Zijn het verbeteringen of verslechteringen. Kan ik nu opzeggen?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

verhoging tarief tele2

molen
Vandaag kreeg ik een mail van Tele2 dat mijn abonnement per 1 maart werd verhoogd van 29,95 euro naar 32,50 euro. Als reden werd genoemd belangrijke investeringen die ook in mijn belang waren. Hoezo? Ik heb een verbinding van 4 mb voor 32,50 euro bij Tele2 terwijl ik bij Ziggo voor 40 MB een abonnement kan afsluiten voor 52 euro inclusief 16,95 euro voor tv digitaal basis. Het is duidelijk dat ik nu overstap. Ik vind het belachelijk dat Tele2 dit doet. Dit zal nog vele klanten kosten!!!

kobus1960
Dat staat je idd vrij, een overstap bij eenzijdige aanpassingen van het contract.
2 tips, als je het jezelf kan veroorloven, probeer een overlap te houden in de
overstap. Anders zit je zonder. En gebruik de overstapservice van Ziggo of je
andere volgende provider. Dit werkt meestal efficiënter. Succes!! Cool
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

HereIsTom
Dit is toch echt schandalig, hoe kan Tele2 ineens hun tarieven verhogen terwijl ik net een nieuw contract hebt van 12 maanden!?
En ook nog die kosten voor een zogenaamd mislukte incasso, heb al meerdere keren gehad dat er iets mis ging met een incasso terwijl er genoeg geld op m'n rekening stond!
Waarom moeten we dit allemaal maar pikken?
Overstappen is eigenlijk geen optie, want al die andere providers zijn ook smerige oplichters!

kobus1960
Zie antwoord 2, en idd geen nieuw abbo waar dan ook afsluiten.
Het zijn immers allemaal oplichters (niet mijn woorden).

Ward5x5
Ik kreeg vandaag een soortgelijke mail waar in staat dat de prijs van mijn Internet omhoog gaat van 24,95 naar 26 euro. Echter betaal ik op dit moment nog steeds 19,95 per maand. Heeft tele2 mij overgeslagen bij de vorige prijsverhoging?

kobus1960
Nu niet meer vrees ik Wink

Ward5x5
Heb de klantenservice gebeld en die zeiden dat het echt niet kan dat is maar 19.95 betaal, heb zelf nog even in MijnTele2 ingelogd en daar staat ook een hele lijst met 19,95 facturen. Volgens mij weten ze zelf niet meer wat ze in rekening brengen.

baatje30
Ook ik heb na jaren mijn 1e tariefswijziging te pakkenGrin Van € 24,95 naar € 26,00. Dit in het kader van verbeteringen in het netwerk. Nou ik denk ik het kader van liquiditeit Grin

Maar prima hoor, zolang de uptime zo blijft als altijd mogen ze het van mij krijgen......
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....

henryb
Iedereen kan vanaf nu weer deelnemen aan een nieuwe actie, ivm contract breuk door de prijsstijging.

Elk nadeel heeft zijn voordeel.

kobus1960
@henryb, let wel op, dan zul je eerst je bestaande contract op moeten zeggen.
Let hierbij op nummerbehoud, welk pakket je neemt, of je je modem en decoder
in moet leveren enz. enz. Zorg dat je de afspraak met Tele2 op papier krijgt.
Mail is al voldoende. Zo even melden dat je je contract omzet naar een actie-
contract gaat niet werken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verhoging tarief tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg01:04:43
| Bill01:16:02
| Gilex08:29:59
| enzo08:42:08
| IamSogeking 1 dag
| sjonniesjembek 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?