obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
aansluiting telefoonkabel via isra voor tele2
cornfed
Geen foto te zien..Frown
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
beertje1
had ik al door maar ik heb niet die ronde ik heb die rechthoekige met boven 5 aansluit punten
 
cornfed
Deze?

type1a
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
beertje1
ja die dus
 
cornfed
Ok. En daarop heb je het modem rechtstreeks aangesloten op 1a 1b.
Dat is prima zo.

Maar waarom maak je gebruik van die haspel?
Is er geen stroom aansluitpunt in de meterkast of zo?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
beertje1
Heb inderdaad geen stopcontact in de kast en dacht ipv dat die dikke lange kabel door mijn hal loopt kan ik ook een haspel gebruiken.
Iedereen die ik ken met tele2 heeft het op de telefoon aansluiting die normaal in je woonkamer zit aangesloten leek me de zelfde soort aansluiting als een haspel.
en aangezien ik spullen in de meterkast heb staan (klein huisje) en geen plankje om het op te zetten.
Ook zou ik dan een probleem hebben met de kabel voor de aansluiting naar de televisie die zou het het niet halen moest ik dure systemen kopen en daar heb ik het geld niet voor vandaar.
mag dan een vrouw zijn maar beslist niet dom om andere oplossingen te vinden.
Of het slim is in dit geval weet ik niet maar ja wilde toch ook de tv aangesloten hebben zou anders een kabel van ongeveer 20 meter nodig hebben dus 2 kabels door het huis lopend en als je hier een spijker in de muur slaat valt de halve muur er al uit. Grin
 
cornfed
Ok. Dat is een duidelijk verhaal.

Dan nu mijn suggestie.
Weg met die haspel...

In plaats daarvan leg je een netwerkkabel (UTP) tussen het ISRA punt en je modem.
Dat soort kabels zijn wel geschikt voor digitale signalen.
Het is wel even de boel aansluiten, maar dan hoef je geen zorgen te maken over je internet verbinding. Althans dat gedeelte bij jou thuis.

Hoe het precies allemaal in zijn werk gaat, kan ik je wel vertellen als daar interesse voor is van jouw kant.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
beertje1
is dat zo'n kabel die je erbij krijgt om vanaf de modem naar je computer?
iik heb er wel interresse in maar hoeveel gaat het me dan kosten zo'n kabel heb ongeveer 15 meter nodig.
vind wel ondanks die haspel dat ik snelle verbinding heb maar ja download niet veel zou niet weten waar ik bv films moet downloaden en dacht dat dat ook verboden is.
heb 2 laptops op wifi aanstaan en soms mob en hij staat nog voluit ook als de tv aanstaat/
maar voor veiligheid gaat alles voor natuurlijk

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 12 2012 01:17:32:
o ja had vandaag wel de kabel na telefoontje binnen gekregen voor de vaste internet verbinding kan ik die gebruiken?
kreeg het trouwens niet voor elkaar om internet te krijgen met de kabel verbinding ook zo raar en de draadloze wel.
Gewijzigd door beertje1 op 12 februari 2012, 01:17
 
cornfed
De kabel tussen modem en pc is inderdaad een netwerkkabel.
Zo een kabel kost tegenwoordig niet veel meer. (+- 50 cent per meter)

Edit:
Dan moet ik precies weten wat voor een kabel dat is.
Hoeveel draadjes zitten in die kabel en wat voor stekkertjes zitten eraan?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
beertje1
maar als ik die kabel die ik heb gekregen (als het goed is 15 meter) aan 1 kant afknip kan ik die dan gebruiken dan kan ik het plugje aan de andere kant in de spliter doen toch?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 12 2012 01:30:36:
of werkt dat weer anders?
Gewijzigd door beertje1 op 12 februari 2012, 01:30
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aansluiting telefoonkabel via isra voor tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie