obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
kruideniersmentaliteit van Tele2
kletskater
Storneren doe ik zowiezo. Dat hele gedoe nu, was niet nodig geweest als Tele2 geen dubele boekhouding had(kwam ik in december 2010 al achter)
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
Merino

Quote

kletskater schreef:

Storneren doe ik zowiezo. Dat hele gedoe nu, was niet nodig geweest als Tele2 geen dubele boekhouding had(kwam ik in december 2010 al achter)


Zie mijn pb's

Automatisch samengevoegd met vorige post op: april 13 2012 12:41:30:

Quote

Merino schreef:

Quote

kletskater schreef:

Storneren doe ik zowiezo. Dat hele gedoe nu, was niet nodig geweest als Tele2 geen dubele boekhouding had(kwam ik in december 2010 al achter)


Zie mijn pb's


In uw bericht nr 9 las ik dat het incassoburo wordt ingeschakeld als u TEN ONRECHTE storneert.
Dus...als die 260 euro tegen de afspraak in, van uw rekening wordt afgeschreven, is de stornering niet onterecht. M.a.w. terecht!!
Gewijzigd door Merino op 13 april 2012, 12:41
 
kobus1960
idd, Die incassoburo´s willen wat, ik had wat gedoe met (onterechte) bestemd
voor m'n vader die (helaas) niet meer capabel is het zelf te regelen. Het noemen
van m'n DAS rechtsvertegenwoordiger loste alles heeeeel vlot op. Zijn ze niet blij
mee, mondige klanten. Blijf echter altijd hoffelijk!!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino

Quote

kobus1960 schreef:

idd, Die incassoburo´s willen wat, ik had wat gedoe met (onterechte) bestemd
voor m'n vader die (helaas) niet meer capabel is het zelf te regelen. Het noemen
van m'n DAS rechtsvertegenwoordiger loste alles heeeeel vlot op. Zijn ze niet blij
mee, mondige klanten. Blijf echter altijd hoffelijk!!


Blijf altijd hoffelijk is een goed advies. Dat lukt het beste door uzelf als een iemand te beschouwen voorwie u de zaken waarneemt. Probeer uw emoties uit te schakelen. En.... ga niet in discussie met het incassoburo!!!
 
kletskater
na een paar weken op vakantie, hier toch maar ff een update.
De aangetekende brief die ik Tele2 heb gestuurd is onbeantwoord gebleven.
De "boete" voor zgn vroegtijdig beindigen contract is niet afgeschreven.

Ben als het goed is dus van deze contactgestoorde organisatie verlost.
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kruideniersmentaliteit van Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie