obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
2de decoder
hhaammddii
Beneden hebben wij dus de nieuwe HD decoder staan maar ik heb dus nog de oude samsung versatel liggen kan ik die dan aansluiten op mijn tv op mijn kamer? (gewoon een beeldbuis) en hoe ?
 
cornfed
Als het goed is zou de Samsung niet meer moeten werken.
Maar probeer het eens uit. Als de decoder nog actief staat in het Tele2 systeem, heb je geluk.
Verbind de Samsung via een netwerkkabel met poortje 2 van het modem.
En check of je beeld krijgt op een tv.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
hhaammddii
ja poortje 2 maar als het werkt waar moet die dan want in poortje 2 zit al tv decoder van de animo
 
cornfed
Poortje 1?
Je kan maar twee decoders aansluiten aan het modem.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2de decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Oude Siemens decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 4 05 jul 2012
aMINET DECODER/BEAMER/VERSTERKER Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 09 jun 2012
Advertentie