obey-robots.txt
09 December 2016, 18:23
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

TV ontvangst

Ruud M
Sinds een week heb ik het installatiepakket voor TV (uitbreiding van Internet en Bellen) geinstalleerd.
Alle aansluitingen tig keer gecontroleerd, modem reset, decoder reset, geen resultaay.
Vraag me af of er eigenlijk wel signaal op mijn lijn staat.
Zou vanaf 8 april het geval moeten zijn.
Advies ?
Ruud M
 
kobus1960
Heb je de decoder wel op poort 1 of 2 van het modem aangesloten?
En wat werkt er wel, of alles niet?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Ruud M
Internet en telefoon werken al meer dan een jaar prima.
Aansluiting op modem poort Lan1. (volgens handleiding zou Lan2 ook mogen)
Bij ethernetaansluiting op decoder brandt een groen lampje constant en knippert een geel lampje.
Zenders zoeken via de automatische functie van de TV geeft geen resultaat: geen zenders gevonden.
Rood en blauw lampje aan voorkant decoder branden.
Op het modem knippert ook een groen lampje.
Heb dus twijfel of er überhaupt wel signaal op de telefoonlijn staat.
Ruud
 
kobus1960
Sluit de decoder even aan middels een ander LAN kabeltje.
Even om fouten uit te sluiten, en kijk of dat resultaat geeft.
Zo niet, via vaste lijn Tele2 bellen en probleem aangeven.
Dan ben je waarschijnlijk niet geactiveerd.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Ruud M
Andere ethernetkabel geprobeerd, zelfde resultaat, ook geen zenders te vinden.
Kan dat zelf niet meten of er ja of nee signaal op de lijn staat. Ga ze maar bellen.
Bedankt voor het meedenken.
Ruud
 
Merino
Gesprek met Tele2 wel even opnemen. Dan heb je wat om op terug te vallen, zoals ze dat zelf noemen.
 
Ruud M
Het gesprek met de helpdesk dame niet opgenomen.
Had er volkomen niets aan en was bovendien slecht verstaanbaar.
Geen oplossing gegeven, alleen advies monteur te vragen.
Die had ik al bijna 2 jaar geleden voor internet (waarbij ongevraagd en ongezegd ons telefoonnummer gewijzigd was)
En nu dus weer , alleen voor de TV, kassa € 70 ! Tel uit je voordeel.
Nee, die gemakkelijke zelfinstallatie valt zwaar tegen.
Het venster om ITV te activeren krijg ik ook niet te zien, het synchroniseren van de afstandsbediening met de (LCD TV) lukt ook niet, ben niet de enige als ik zo lees via Google.
Heb nu al spijt van de bestelling maar zit er wel een jaar aan vast helaas.
Ruud
 
Merino
Hoe zit het met uw bedenktijd?
 
Ruud M
De bedenktijd geldt voor 7 dagen na ontvangst van de bestelbevestiging.
Pas daarna wordt het installatiepakket afgeleverd dus bedenktijd is over.
De info deugt gewoon niet, als een monteur het wel kan waarom dan een (redelijk handige)
doe het zelver) niet ?
Heb geen probleem met p.c. en wat daar aan vast zit maar met deze "handleiding" kom je niet verder, helaas. Ben de enige niet blijkbaar als ik zoek via Google ! Antireclame voor Tele2
Ruud
 
Merino
Maak uw bevindingen openbaar op de social media waar Tele2 actief op is.
Zie ook mijn PB aan u
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV ontvangst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wifi ontvangst verbeteren Algemeen 4 13 april 2014, 20:09
ontvangst radio Settop boxen / digitale ontvangers IPTV 5 11 januari 2011, 14:39
Radio ontvangst Helpdesk 4 11 juni 2010, 12:35
Slechte ontvangst Digitale TV Tele 2 Storing 11 01 februari 2010, 11:38
Tele2 kondigt nieuwe settopboxen aan voor ontvangst van hd-televisie Algemeen 1 21 september 2009, 13:27
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:07:17
| Bill01:19:10
| Gilex07:47:52
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?