obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
ineens slecht internetontvangst...
dianawent
Al jaren een tevreden klant bij Tele2. Zo tevreden dat ik ongeveer een maand geleden het bel- en internetabonnement heb uitgebreid met digitale tv. Dat werkte prima tot afgelopen vrijdag. Ineens - op een paar zenders na - geen tv ontvangst meer. Na alles gereset te hebben, nog steeds niet. Naar de klantenservice gebeld; er komen te weinig mb's binnen was het antwoord er komt een monteur kijken. De Kpn monteur is afgelopen dinsdag geweest, hij kon geen fouten op de lijn vinden. Nu doet inmiddels mijn telefoon het niet meer, mijn tv-zenders zijn omgegooid (kan door het resetten komen?) en wifi doet het soms wel, soms niet. Tele2 zegt dat ik te ver van de centrale afzit.... Maar het heeft altijd gewerkt, ook met tv tot voor kort. Het rare is, dat ik een aantal zenders wel gewoon ontvang (o.a.Ncktoons, Discovery Inv.), soms een hele avond zonder storingen en soms met storingen/kraken/piepen. Dan zal je toch zeggen dat deze het ook niet zouden moeten doen. En mijn telefoon, doet het nu ook niet meer (kan wel gebeld worden, maar niet bellen). Dan zou er misschien een ander probleem zijn.... Hopelijk kan iemand mij helpen !
 
kobus1960
Digitale TV trekt plm 5Mb van je verbinding weg. Dus de bewering van Tele2 kan
heel goed kloppen. Echter met die bewering kan je ook gelijk weer opzeggen.
Tele2 kan niet waarmaken wat men verkoopt. Je had hiervoor zo'n grote samsung
decoder staan? Dat trok een stuk minder dan de nieuwe digitale decoder.

Beweeg Tele2 telefonisch nog eens tot de "te ver weg van de centrale" uitspraak en zeg in dat gesprek gelijk op, zou mijn oplossing zijn.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino
Zou het verstandig zijn dat telefoongesprek op te nemen, Kobus?
Dan heeft dianawent iets waaraan ze kan refereren.




ex Tele2 gebruiker. Nu zeer tevreden klant bij SOLCON internet & bellen
 
kobus1960
Zou zeker verstandig zijn, dus even apparatuur aanschaffen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
dianawent
Bedankt Kobus en Merino voor het anwoorden ! Dan klopt het idd wat Tele2 beweert. Ik heb inmiddels contact gehad met Tele2 en kan kosteloos opzeggen en heb een tegemoetkoming gekregen voor in mijn huidige bel- en internetgebruik.
Hartelijke groet, Diana
 
kobus1960
Mooi! Dank voor de feedback!
Tele2 laat zich heel af en toe van de goede kant zien! Shock
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino

Quote

kobus1960 schreef:

Zou zeker verstandig zijn, dus even apparatuur aanschaffen.


Met bijvoorbeeld een pc programma als mhWaveEdit, moet opnemen toch een koud kunstje zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ineens slecht internetontvangst...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
tele2 hd recorder is een slecht apparaat Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 9 09 sep 2012
Webmail Zonnet werkt niet of slecht Algemeen : 3 19 jun 2012
Draadloze verbinding werkt regelmatig slecht Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 16 feb 2012
zonnet mail versturen vanaf iPhone 4 werkt ineens niet meer Algemeen : 6 28 aug 2011
Advertentie