obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via analoge telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Geblokkeerde nummers en doorschakelingen
jmfvecu
Ik heb internet en bellen van tele2 en Ik heb een paar vragen over geblokeerde nummers, als ik (internationaal, 0900, 0906, 0909 en mobiel) laat blokkeren in mijn vaste telefoonnummer kan ik wel andersom gebeld worden? ik bedoel mensen kunnen naar mijn vaste nummer vanuit mobiel in het binneland en het buitenland bellen?.Als ik blokkert of deblokeert mijn vaste nummer hoelang duurt het tot de blokkade of deblokkade is uitgevoert? Zijn er kosten aan verbonden elke keer dat dit word gedaan?Zo ja wat zijn de kosten hierover?

Zijn er kosten aanverbonden voor doorschakelingen elke keer dat dit word gedaan of ongedaan?
 
kobus1960
Achtereenvolgens, ja, ja, moet je zelf doen op "Mijn Tele2", nee, nee, nee.

Wij roepen hier ook altijd, zonder aan te willen vallen.
Inlezen alvorens een product aan te schaffen is noodzaak.
Dat is hier zeker niet het geval geweest.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jmfvecu
Wat ik lees of niet alvorens een product aan te schaven is mijn eigen probleem en beslissing en van niemand anders, daarvoor heb ik en heb ook niet de mening van niemand nodig of gevraagd.

Te reageren of juist niet is een eigen vrijwillige keuze zonder verplichtingen en ook zonder rechten.

Ik heb de hulp van niemand nodig hier het gaat om meningen van volwassenen die op vrijwillige basis gegeven worden

Ik kan wel begrijpen dat in een land waar onbeleefdheid en akeligheid tussen de mensen een algemene aanvaart is deze basis gedrag regels onbekend zijn, maar dat dwing mij niet de botheid van niemand te accepteren als hun recht

Dit is mijn laatste reactie voor de vermelde gebruiker ik ga hierover niet in discussie, ook niet met zijn ondersteuners, geen behoefte aan.
 
Bill
Oke topic gesloten.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geblokkeerde nummers en doorschakelingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 steelt lijn en nummers t.g.v. derden! Klacht over Tele2 : 12 20 jan 2011
sommige tel.nummers bezettoon(gsm lukt wel) Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 3 16 sep 2008
Meerdere telefoon nummers bij Tele2 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 3 26 aug 2008
Advertentie