obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
aMINET DECODER/BEAMER/VERSTERKER
MST
Ik heb net de nieuwe decoder (AmiNet 132) ontvangen en wil nu mijn beamer met HDMI erop aansluiten als ook mijn versterker die alleen Tulp (r/L) aansluitingen heeft.

Hoe sluit ik alles aan om zo'n optimaal beeld en optimaal geluid te krijgen via mijn versterker.

Nu heb ik de HMD1 aansluiting tussen mijn beamer en de decoder gezet maar mis ik dus geluid!

We kan mij op weg helpen.
 
cornfed
Dan moet je dit topic eens doorlezen: Zo sluit je de Amino Decoder aan op je versterker/receiver

Voor jou is dus de SCART variant van toepassing, want SPDIF/Toslink is bij jou niet mogelijk.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
MST
Dank voor het antwoord.

Als ik het goed brgrijp moet ik dus het volgende doen:

1) mini-din stekker aansluiten op mijn modem
2) andere zijde aansluiten op de zelf aan te schaffen adaptor
3) de tulp aansluiting aansluiten op de andere zijde van de adaptor
4) deze weer aansluiten op mijn versterker.

En nog twee vragen (wellicht een domme vraag)
1) behoud ik dan mijn stereo geluid?
2) wat zijn de kosten van zo'n adaptor (tip voor een goede)
 
cornfed
Ja, je hebt het goed begrepen.

Stereo is per definitie altijd aanwezig. Je doet het alleen maar afsplitsen van de SCART kabel.
Zo een adapter kan je krijgen bij Action of Euroland of Bazaar..
Ik zou er geen grote bedragen aan uitgeven. Als ze werken, is het al goed.
Zoiets moet je zoeken: http://www.google.nl/search?q=scart+t...-gaDtPWYBA
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aMINET DECODER/BEAMER/VERSTERKER', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Aansluiting harddisk Recorder met versterker Algemeen : 2 23 dec 2012
Advertentie