obey-robots.txt
11 December 2016, 03:10
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

misleindende contractverlenging

ivanhol
Ik ben een tevreden klant geweest tot 21-2-2012.Op dat moment liep mijn contract af en heeft tele2 zonder mij in te lichten €15.- p/m meer laten betalen voor dezelfde diensten als voorheen.Helaas ontdekte ik de fout pas 3 maanden later, dat koste mij dus €45.-Ik heb toen gebeld (t.w.v. 15.-) en kreeg excuses aangeboden en ook een interessant aanbod.Ik zou dezelfde diensten krijgen voor €35.- p/m het eerste half jaar en daarna € 55.-.
Mooie aanbieding dacht ik dus ik heb meteen het contract verlengt aan de telefoon voor een jaar.Tot mijn verbazing krijg ik een nieuwe decoder thuisgestuurd zonder harddisk. En ook zijn mijn hd zenders weg.
Ik heb al 2 brieven en 2 mailtjes naar tele2 gestuurd, maar krijg alleen te horen dat ik voor 10 euro p/m meer wel alles krijg.
Ik vind dit echt misleidend, en overweeg om via een procedure mijn contract stop te laten zetten. misschien naar ziggo ?
 
Merino
Typisch geval van dwaling, lijkt me.
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
 
kobus1960
Heeft Tele2 dit met of zonder kennisgeving gedaan? Die verhoging dus.
Zo ja, geen poot om op te staan.
Zo nee, niet goed op je administratie gelet, edoch bij het het eerstvolgende
contact had je op kunnen zeggen. Echter nu ben je akkoord met het nieuwe
contract.

Het lijkt allemaal zo eenvoudig, de tip is nog steeds, al vinden andere
lezers dit een zeer ongepaste tip, goed inlezen en email bevestigingen zien
alvorens je wat afsluit. Bij voorbaat excuses voor deze tip.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
ivanhol
Die verhoging kan ik wel mee leven, al vind ik het niet netjes. Maar als ze me dan een nieuw contract aanbieden met dezelfde diensten al voorheen, moeten ze niet zomaar de harddisk en hd zenders weghalen. en later hiervoor 10 p/m extra vragen. Dan had ik nooit voor dit pakket gekozen. Nalatig vind ik dan niet het juiste woord maar meer misleidend.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'misleindende contractverlenging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:52:34
| abmg04:12:59
| Gilex15:43:07
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?