obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Veel problemen tijdens oplevering, ik heb nu geen signaal meer!
mvdplaats
Een tijd geleden ben ik door tele2 benaderd met de vraag of ik over wilde stappen van mijn huidige provider Alice naar Tele2.
Dit aanbod heb ik geaccepteerd en er is mij meteen gemeld dat de overstap naar verwachting gisteren, 11 juni zou plaatsvinden.
Hier ben de afgelopen tijd ook door tele2 over op de hoogte gehouden middels e-mail en smsjes.
Mijn huidige abonnement bij Alice had ik voor de zekerheid door laten lopen tot 18-06.

Zaterdag kreeg ik een sms van tele2 met de melding dat de overstap 11 juni plaats zou vinden en gisterochtend kreeg ik ook nog een bericht dat de internetverbinding die avond aktief zou zijn.
Ik heb gisteren contact met de klantenservice opgenomen, omdat ik nog geen modem heb ontvangen en gistermiddag de verbinding van Alice ook niet meer werkte.

Bij de klantenservice van tele2 werd mij gemeld dat de oplevering vrijdag de 15e pas plaats zal vinden en dat het dus aan Alice moet liggen dat ik geen verdinding meer heb.
Dit klonk mij vreemd in de oren aangezien ik smsjes van tele2 had gekregen dat de oplevering gisteren plaats zou vinden maar voor de zekerheid heb ik Alice gebeld en die bevestigden mijn vermoedens. Ze gaven aan mij door dat tele2 de telefoonlijn had overgenomen en dat zij daarom van dat moment niet meer aan ons konden leveren.
Hierna heb ik opnieuw de tele2 klantenservice gebeld waarna ik werd doorverbonden met de administratieve afdeling.
Daar werd mij na een tijdje (20 minuten!!) gemeld dat er een fout is gemaakt door tele2. De lijn is namelijk eerder overgenomen dan dat de internetverbinding wordt opgeleverd (als ik het goed begrepen heb ).
De modem wordt nu zo snel mogelijk naar mij opgestuurd, maar daar kan ik nog niets mee tot de rest wordt opgeleverd, wat naar verwachting vrijdag zal zijn.

Het komt er dus op neer dat ik door een fout van tele2 tot vrijdag geen internet, telefoon en televisie heb. (ik heb geen televisie pakket bij tele2, dit is via een ander abonnement, maar daar heb ik wel internet voor nodig).
Helemaal met het oog op het EK ben ik hier absoluut niet blij mee!
De klantenservice medewerker werd hier stil van en wist ook niet wat hij mij hierop moest zeggen.
Misschien dat ik in de toekomst nog wel eens een vergoeding kon verwachten mompelde hij een beetje onduidelijk waarna hij eigenlijk niks meer te zeggen had en mij nog een prettige dag wenste.

Ik baal hier ontzettend van dus ik heb gistermiddag meteen een klacht gemaild naar tele2 met de vraag hoe ze dit op gaan lossen.
Natuurlijk heb ik nog geen reactie mogen ontvangen....
 
kobus1960
Alice is Tele2, dus dat is kastje muur verhaal.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
mvdplaats
Ja dat klopt, dat is ook de reden dat ik ben overgestapt. Alice zal uiteindelijk ook wel tele2 worden.
En tele2 heeft uiteindelijk ook toegegeven dat de fout bij hen ligt, maar ze komen niet met een oplossing en daar ben ik boos over.
Ik kreeg een reactie in de trend van: ja mevrouw, sorry, maar ik weet ook niet meer wat ik moeten zeggen, ik ben er stil van..
Wat heb ik daar aan?
 
kobus1960
Niets, Tele2 is qua communicatie naar de klant toe één van de minste providers.
Als het loopt gaat het prima, maar o wee als het fout gaat, dan is niemand thuis.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Als het maar tot vrijdag duurt, heb je nog geluk gehad.
Toen ik enkele jaren geleden klant wilde worden, moest ik één maand lang wachten op een vrije aansluiting in de centrale.
Gelukkig was een vrij netwerk beschikbaar in onze straat, anders konden ze mij opnemen in een zenuwkliniek.. Smile
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Veel problemen tijdens oplevering, ik heb nu geen signaal meer!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Advertentie