obey-robots.txt
09 December 2016, 18:22
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken

Opzeggen mobiele telefonie Tele2

kobus1960
Zojuist telefonisch 2 mobiele abonnementen van Tele2 opgezegd.
2 Jaar geleden tesamen met 2 x Nokia N 97 mini in de aanbieding genomen.
Nu moet ik erbij vermelden dat beide nummers nooit in gebruik zijn geweest.
De nokia's waren namelijk simlockvrij, dus daar gingen onze supergoedkope
Vodafone sims gelijk weer in. Alles tesamen nog gunstiger.

Ik werd te woord gestaan door een uiterst vriendelijke medewerker die even
om 2 minuten pauze vroeg om de zaak te regelen. Na slechts 1 minuut meldde
hij dat de zaak geregeld was en ik voor elk nummer apart een brief zou gaan
ontvangen.

Ik hou dit topic even bij, incl. de afloop.
Tot zover zeer positief, heb de mederwerker ook aangezegd dit verhaal in
een topic bij te houden alhier. Think
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Gilex
Dan zijn al je banden met Tele2 voorbij dus Wink
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
kobus1960
Yep, privé wel, op het werk nog met regelmaat. Helpless
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
gardfield
Heb je geluk gehad.

ik heb een abonnement Sim only afgesloten en voor het afsluiten duidelijke afspraken gemaakt, ik moest naar het buitenland.
Was allemaal geen probleem, na zelf 4 keer gebeld te hebben en alles conform uitgevoerd, wat denk je niets.
op de dag van vertrek nog gebeld geen probleem de extra overboeking was geregeld en dus kon ik in het buitenland bellen, na opnieuw opstarten van mijn toestel met een 1 extra.
nul niets, dan met spoed op de mail ermee, geen reactie, na ruim 2 weken kreeg ik weer contact en daarna was Tele2 klantenservice???
niet thuis, op vakantie, slapen nog of iets anders.
alles gedaan wat ik kon mailen bellen en alleen maar sorry, meneer hier en sorry, meneer daar.
Maar een oplossing ho maar, nu wil ik mijn abonnement opzeggen zoals ik al vanaf de eerst maand had aangegeven als het niet geregeld zou worden.
nogmaals weer bellen en nu kreeg ik te horen dat ze het wel kon begrijpen na eerst verschillende malen Sorry, meneer gezegd te hebben.
Zij zou regelen dat de andere afdeling mij zou bellen of anders zou ze mij terug bellen, en......... goed zo je raad het al
NIET DUS, geen enkele reactie dan nog maar een week extra wachten misschien hebben ze het druk.
Ook na deze week weer niets, moet ik vandaag maar weer terug bellen denk ik maar?SadSadSad
Tele2 is inderdaad het zwarte schaap, maar daar werken ze dan ook hard genoeg aan
 
kobus1960
Ik riep ook nog niet al te hard hoor, ik moet de bevestigingsbrieven nog steeds
krijgen Cool
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Oke, afgelopen vrijdag contact opgenomen met onze "Danielle", ik had nog
steeds geen bevestiging van e.e.a. Zojuist gebeld door een Collega van haar.
Samen hebben we de procedure nogmaals doorlopen, hij heeft het nogmaals
bevestigd. Einde contract op staande voet vanwege het oponthoud van de op-
zegging. Met als toevoeging dat elke andere brief/nota genegeerd kan worden
op zijn gezag. En natuurlijk zijn telefoonnummer welke niet voor publicatie gaat.
Verhaal stopt hier.......................of gaat door, ga ik niet van uit. Topic blijft open.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino
kobus1960 schreef:

Oke, afgelopen vrijdag contact opgenomen met onze "Danielle", ik had nog
steeds geen bevestiging van e.e.a. Zojuist gebeld door een Collega van haar.
Samen hebben we de procedure nogmaals doorlopen, hij heeft het nogmaals
bevestigd. Einde contract op staande voet vanwege het oponthoud van de op-
zegging. Met als toevoeging dat elke andere brief/nota genegeerd kan worden
op zijn gezag. En natuurlijk zijn telefoonnummer welke niet voor publicatie gaat.
Verhaal stopt hier.......................of gaat door, ga ik niet van uit. Topic blijft open.


Gesprek toch wel opgenomen, mag ik hopen?
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
 
kobus1960
Yep, en reeds een bevestigingsmail van "Danielle" ontvangen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Gistermiddag 27-11 gebeld door een Collega van "Danielle", dat er per
abuis nog plm. € 30,- is afgeschreven van m'n rekening. Of ik dat zelf
even wilde storneren, of dat hij het over moest maken via de betreffende
afdeling. Oke, doe dat laatste maar even, is dan alles rond?
Jazeker, dit is onze fout, mag ik u over 2 weken even bellen of alles naar
tevredenheid afgerond is?? Zeker wel.

Deze beste man doet z'n uiterste best, zonder enig onvertogen woord
wederzijds, dat verdient complimenten. Jammer dat ik hem hier niet mag
vernoemen (afgesproken), maar hij heeft alles waargemaakt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Vandaag heeft Tele2 wederom gebeld, of alles naar wens afgehandeld is.
En dat is het, netjes, dat mag ook een keer gezegd worden.
Alle tegoeden zijn teruggestort, geen gezeur, niets.

Edit, topic wegens einde verhaal gesloten door starter.
Gewijzigd door kobus1960 op 17 januari 2013, 16:05
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opzeggen mobiele telefonie Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:06:29
| Bill01:18:22
| Gilex07:47:04
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?