obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
apparaten niet zichtbaar
hijsa
hoe reset ik de router naar fabrieksinstellingen?
 
cornfed
Dat kan op twee manieren:

* In de GUI van de router -> Factory Reset.
* Verzonken microswitch (opschrift INIT) even ingedrukt houden met een paperclip terwijl de router aan staat.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
hijsa
bedankt, de microswitch had ik inmiddels gevonden (dankzij een oud draadje van jou!)
Helaas, de telefoon ligt er nu ook uit

Tele2 gebeld, monteur komt op bezoek

wordt hopelijk niet vervolgd ....
 
seawave
Kijk er dan maar niet vreemd van op dat hij wel telefoonstoring oplost, (nieuw modem) maar meer niet,..

Succes.
 
hijsa
bedankt

telefoon bleek het uiteindelijk toch te doen, monteur afgebeld. Aan Tele2 ander modem gevraagd, maar dat doen ze niet.

Tele2 heeft telefonisch meermalen melding gemaakt van 'een landelijk probleem met draadloze apparatuur'.
Iemand enig idee wat er aan de hand is? En of het dus de oorzaak van mijn probleem zou kunnen zijn?
 
seawave
Bij de klanten met een 3 in 1 pakket schijnt de laatste update "roet"in het eten gegooid te hebben, m.b.t. de wifi.
Hier zijn ze al gruwelijk lang mee bezig om dit op te lossen, het andere forum en facebook staat werkelijk bol van de klachten.
Belachelijk dat ze daar niet snel een oplossing voor hebben,,..begint eigenlijk lachwekkend te worden,.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'apparaten niet zichtbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie