obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
wireless range extensie davolink2020
sitabo
Hallo,
ik wil graag van mijn davolink2020 het bereik vergroten tbv bewakingscamera's. Nu heb ik een nogal groot erf en wik ik 2 camera's buiten plaatsen. De ene overbrugt door de schuur een afstand van ca 50 m tot de router, de andere is ongeveer op 40 m afstand buiten (binnendoor (door een paar bijgebouwen of buitendoor). Als het goed werkt, wil ik er nog wel 2 camera's bij gaan plaatsen.
Ik wil iets hebben wat mijn bereik vergroot en Simpel te installeren is. (Over mijn IP camera's die ik nu werkend heb Grin heb ik een week gedaan, dus iets simpeler mag wel) .
EN liefst niet te extreem duur. Liefst ook geen extra bekabeling , ik vind het prima om een kastje aan de router te knopen en hem ernaast te zetten, maar liever geen kastje wat 10 meter verderop moet staan, moet ik allerlei gaten in muren boren wat niet zo mooi is.

Een advies is erg welkom
 
cornfed
Ik ben bang dat de Davolink daarvoor te kort schiet met zijn WIFI signaal.
Ook zijn de afstanden behoorlijk groot.
Dus ontkomt niet aan een extra WIFI apparaat dat apart verbinding maakt met de camera's.
Dan kan de Davolink je WIFI in het huis zelf blijven verzorgen.

Bevinden zich de camera's aan één kant van het huis of meer rondom?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wireless range extensie davolink2020', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Sitecom Wi-Fi range Extender N300 productNo: WLX-1000 v1 001 Algemeen : 5 21 aug 2017
Sitecom Range Extender N300 Algemene computer vragen. : 7 16 jul 2015
welke range extender werkt bij DM-201AM Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 10 06 jan 2013
Range Expander Algemene computer vragen. : 5 14 okt 2011
Geen wireless optie in menu modem Algemeen : 8 25 sep 2011
Advertentie