obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
404 Not Found File not found. micro_httpd
Andy2000
Ik heb net mijn router twee keer gereset, maar ik krijg die pagina nog steeds te zien.
 
cornfed
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat die pagina van de router zelf afkomstig is.
Het lijkt mij in ieder geval geen veiligheidsprobleem, want van hieruit zie ik die pagina niet verschijnen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Andy2000
Ah oke.
Is er een andere mogelijkheid om die pagina weg te krijgen?
 
cornfed
Ik zou niet weten hoe.
Maar hoe vaak surf je naar je externe ip adres? Dat is toch geen dagelijkse bezigheid.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Andy2000
Nee dat is het niet. Ik surf er niet heel vaak naar.
Ik surfde er voor het eerst naar toe nadat ik mijn router gereset had zodat ik in mijn router kon komen.
 
kobus1960
Je kan in je router komen door de standard gateway IP te gebruiken.
Dat is het IP adres van de router. Met je externe IP wordt je juist geblokt.
Kan je vinden door naar de eigenschappen van je LAN verbinding te kijken.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Andy2000
Klopt ik weet hoe ik in mijn router kan komen. Maar mijn probleem is dat als ik naar mijn externe surf, ik die pagina te zien krijg. Ik heb dat namelijk nodig voor mijn site.
 
cornfed
Aha, dus je hebt een webserver erachter zitten.
Dan zal die pagina van hem afkomstig zijn.

Als je surf naar je interne ip adres van de webserver (bv. 192.168.1.10), krijg je dan ook die pagina te zien?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Andy2000
Nee, ik krijg dan een hele andere pagina te zien. Iets met IIS7
 
cornfed
Vreemd.

Is alles wel goed ingesteld op de server?
Heb je wel een webpagina actief staan op de server?

Als alles correct werkt, dan zie je de webpagina op bijvoorbeeld 192.168.1.10 verschijnen op je eigen interne netwerk.
Als je dan de poorten opent in de router, moet je die pagina zien verschijnen als je naar je WAN ip adres surft op een andere verbinding.

Maar zolang het niet correct werkt op je eigen netwerk, kan het ook niet werken via het internet.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '404 Not Found File not found. micro_httpd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Media Extender not found Algemene computer vragen. : 6 06 mei 2010
file zilla poort 21 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 18 sep 2009
Advertentie