obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
"Domper van de week" op kleuter forum
seawave

Quote

strider schreef:

??? wat bedoel je daar nou weer mee? Vind jij dat hier veel te doen is dan?


Heel simpel, als ik serieus onderwerp wil lezen over b.v. de configuratie mogelijkheden van het Tele2 modem Davolink/Comtrend m.b.t. de oude filmware admin instellingen of port forwarden zoek ik hier, daar hier de specifieke kennis aanwezig is!!

Wil ik me verbazen en alleen maar klachten lezen (zonder daadwerkelijke oplossingen) ga ik naar het pappen en nathouden Forum.

Dat hier niet veel te doen is boeit me niet, het gaat me echter om de kwaliteit niet om kwantiteit.
 
strider
Ok, overigens heb ik met mijn Davolink weer problemen gehad, waarbij ik op beide fora dezelfde informatie vind. Techneuten zijn er denk ik aan beide kanten wel te vinden.
 
strider
Sorry, maar ik wacht nog op een serieus antwoord, ik heb alle onderwerpen bekeken en er gebeurt hier niets! Seawave ik begrijp je wel, maar wat probeer je te bereiken? En ik zag een personal message en die begrijp ik niet. Al je laatste opmerkingen hier gaan over een ander forum, en ik snap er niks meer van?
 
seawave
Een antwoord waarop? dit topic heet "Domper van de week op kleuter forum", vandaar mijn opmerkingen over dat andere forum.
Ik wil en hoef helemaal niks te bereiken, zie mijn antwoord op no.3 , zegt alles wel dacht ik zo.
En over dat er hier niks te doen is, daar heb ik je ook al antwoord op gegeven zie no.8, gesnopen? Frown
 
seawave
8 moet 11 zijn.
 
zafira2001
hoi allen

maar kijk nu eens hoe plopsland tele 2 dan is dit is toch erg professioneel van tele2
aldus hun zeggen dat er professionals op hun forum zitten.

ze zullen zeker weten hoe ze klanten moet verjagen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '"Domper van de week" op kleuter forum', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! Klacht over Tele2 : 4 08 sep 2015
Bannelingen van Tele2 forum Klacht over Tele2 : 18 17 dec 2011
Tele2 forum Algemeen : 16 01 nov 2010
Tele2 klantenservice+danielle+forum mensen Bedankt! Algemeen : 4 20 apr 2010
Forum getroffen door storing bij Technotop. Storing : 1 05 mrt 2009
Advertentie