obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Over naar Online.nl
rve
Hallo,

Ik had eigenlijk geen idee of ik nu op het Alice of Tele2 forum moet zijn, aangezien ik al een poos automatisch over ben gezet naar Tele2 (ook maandelijkse afschrijvingen zijn van Tele2).

Ik wil dus nu waarschijnlijk overstappen naar Online.nl, echter zit ik met de vraag: hoe zit het met de KPN en/of lijnhuur? Volgens mij heb ik dat nooit betaald bij Alice (hebben geen KPNlijn?) en nu ik al een poos over ben op Tele2 weet ik niet hoe het nu zit. Betaal vast bedrag p/m rond 37-38 euro en nooit iets gelezen van lijnhuur. Nu vraag ik me af wat er gebeurt met een overstap naar online.nl. Ik weet niet of ik moet overzetten of niet. Bij de aanbieding op breedbandwinkel (22euro jaar 1, 35euro jaar 2)staat als extra 'geen lijnhuur', maar goed, ik vraag het toch liever hier voor de zekerheid voor er bedragen komen vanuit KPN.

Bedankt alvast voor de repsons.
 
seawave
Online en Tele2 "huren" de lijn al van Kpn, m.a.w. het gedeelte wat onder de grond ligt.
Dus als je contractvrij ben bij Tele2 (kan je zien bij 'mijn Tele2'Wink sluit je een contract af bij Online en die regelt de rest met Tele2.
Hoef je dus niks voor te doen.
 
rve
Ok bedankt voor het antwoord Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Over naar Online.nl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
scart naar din? kabel Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 16 jun 2014
ddns Synology nas verwijst naar pagina Davolink modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 10 21 feb 2014
Dit heeft Tele2 beter uitgelegd naar de klant Grappig : 1 14 mrt 2013
Advertentie