obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Virtuele server SMTP instellingen
TheTeacher
Hoi,

Ik heb een vraag over de SMTP instellingen van Tele2. De servicedesk, kon (lees: mocht) mij niet verder helpen.
Ik probeer vanuit mijn Windows server 2012, met IIS 8 de smtp server te configureren. En stuit daar op de volgende vragen bij de 'properties' van de server:

  1. Is het IP adres van de SMTP server:212.247.156.14?

  1. De smtp server heeft die account gegevens nodig? Basic authentification of is Anonymous ook goed?

  1. En moet TLS encryption wel of niet aan?


De rest weet ik denk ik wel.
Server is SMTP.tele2.nl
Poort:564

Wat ik probeer te bereiken is dat de queue van de SMTP server de mail, via PHP mail(), gelijk doorstuurt.

Heeft iemand antwoord op deze vragen?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

The Teacher
 
cornfed
Antwoord:

Server = smtp.tele2.nl
Poort=587
Authenticatie moet aan staan.
TLS moet uit.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Virtuele server SMTP instellingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
geen verbinding met ftp.members.tele2.nl (server voor eigen homepage) Algemeen : 12 28 mrt 2013
speed maximizer instellingen? Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 12 12 jul 2012
Problemen port forwarding "Virtual Server Add Error" Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 02 feb 2012
Nieuws server Tele2 instellen FAQ-klad : 21 01 jan 2012
Advertentie