obey-robots.txt
07 December 2016, 11:31
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

trieste verduistering Tele2

Saint
Ik heb ruim een maand geleden Tele2 gebeld of ik mijn abonnement kon verlengen antwoord ja hoor meneer. Ik ben naar een goedkopere abonnement gegaan met extra 3 euro voor maandelijks opzegbaar. Na het gesprek werd alles op een band opname vast gelegd ( had thuis 3 getuige hiervan zitten)
( achteraf keek ik in mijn papieren en zag dat ik toch nog een jaar abonnement had)
Dus ik had geluk door een foutje in mijn voordeel had ik een goedkoper abonnement)
na een maand kreeg ik de rekening van mijn oude abonnement
Dus ik belde Tele2 legde het het uit en kreeg te horen , nee hoor u heeft ons nooit gebeld
Tele 2 heeft dus ongevraagd de band gewist
Vele keren heb ik gebeld en steeds kreeg ik dit antwoord tot er op een keer in eens iemand zei, maar meneer u heeft al een goedkoop abonnement en dat is maandelijks opzeg baar .
Toen ik hier op in ging zei hij ineens uhhhh sorry ik kijk verkeerd na door vragen gaf hij wel toe dat er in een 2 systeem ???? Stond dat ik een ander abonnement had aangevraagd
Inmiddels nu ruim een maand later blijft Tele2 ineens steeds zeggen we zijn het aan het uitzoeken maar u heeft nooit gebeld.
Ik wil tot eind van het vorig jaar het verschil tussen de abonnementen op een goed doel storten maar ik wil niet zo door de maffia van Tele2 behandeld worden
Mensen pas op voor dit bedrijf de medewerkers doen hun best en kunnen er weinig aan doen maar van hogerhand daar zijn het criminelen

Merino
Telefoongesprekken met Tele2 nam ik altijd op.
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.

kobus1960
Vraag even de specificatie op van je telefoonrekening van de maand
van dat gesprek. Dan heb je beetje bewijs. Dat opgenomen gesprek
is niet jouw eigendom, daar kunnen ze mee doen wat ze willen. Helpless
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

Saint
Dank je , ga ik doen

Merino
Tele2 rotrzooit ook in de logboeken. Registratie van contacten worden verwijderd als ze ergens niet aan herinnert of aan gehouden willen worden.
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.

Saint
Dat idee heb ik inmiddels ook al , ik betaal ook mijn rekening niet meer totdat het incasso bureau wat dan volgd de rechter inschakelt . Ik heb getuige en ook een naam en tijdstip van diegene die perongeluk ??? Zei dat wel alles in iets van een 2e systeem stond. Ik vind het gewoon triest dat een groot bedrijf via liegen en bedriegen zijn geld moet verdienen

Merino
Saint schreef:

Dat idee heb ik inmiddels ook al , ik betaal ook mijn rekening niet meer totdat het incasso bureau wat dan volgd de rechter inschakelt . Ik heb getuige en ook een naam en tijdstip van diegene die perongeluk ??? Zei dat wel alles in iets van een 2e systeem stond. Ik vind het gewoon triest dat een groot bedrijf via liegen en bedriegen zijn geld moet verdienen

Zomaar stoppen met betalen zou ik u willen afraden. Want dan blijft U in gebreke.
Volgens de regels van het spel moet U kunnen aantonen dat T2 nalatig is in de nakoming van de overeenkomst.
Vervolgens moet u schriftelijk van T2 de nakoming eisen en een termijn stellen waarbinnen de nakoming een feit moet zijn. Gebruikelijk is 4 weken. Verder moet u T2 in het vooruitzicht stellen dat u de factuurbedragen in bewaring houdt zolang T2 niet aan de aangegane verplichting heeft voldaan. Hou voor ogen dat u betalingsplicht hebt. Natuurlijk heeft T2 leveringsplicht.
Treedt daarom NOOIT in contact met het incassobureau. En zeker niet via e-mail!! T2 verkoopt zijn vorderingen aan het incassobureau. Daardoor is het incassobureau belanghebbende. Dat wil geld zien voor hun bemoeienis. Maar, U bent geen relatie aangegaan met het incassobureau. Dat was T2.

Wordt vervolgd,

Maaaarrrrrr, als T2 het bewijsmateriaal heeft vernietigd, en u heeft geen opname van de gesprekken, staat u met lege handen, vrees ik.

Merino
Nog even terugkomend op betalen en stoppen met betalen.

Tele2 doet aan automatische incasso. Het is mogelijk om een selectieve blokkade te laten uitvoeren door de bank. Dat lijkt handiger dan het is. Het is beter om automatische incasso te laten uitvoeren. U heeft dan een bewijs van betaling!!!
Meteen als de auto inc is uitgevoerd, een klacht o.i.d. schrijven(!) naar T2 met daarin de eis dat e.e.a. binnen 28 dagen is opgelost omdat u anders het bedrag zult storneren en in retentie houdt. U moet namelijk de leverancier de gelegenheid bieden de fout te herstellen. Meldt ook altijd in uw bieven dat u een klacht in voorbereiding heeft voor de Stichting Geschillencommissie Consumentenbelangen.
Dat T2 niet reageert op uw brief, maakt niets uit. De rechter zal dat als verwijtbare nalatigheid aanmerken.

Hou bij welke kosten u maakt en heeft gemaakt: tijd, telefoonkosten, briefpapier en envelopes...........
Dat is voor de schadevergoeding

Ga nooit(!) met het incassobureau in discussie. Zij hebben niks te maken met het geschil tussen u en Tele2.

Wordt vervolgd,

Saint
Inmiddels kan ik via mijn nota aantonen dat ik Tele2 gebeld heb terwijl zij zeggen dat ik ze nooit gebeld heb . Vandaag toch maar weer eens de helpdesk gebeld maar word ijskoud weer ontkend . Ik heb keiharde bewijzen zwart op wit maar zei ontkennen dit . Dit is de echte telefoon maffia .

Merino
Saint schreef:

Inmiddels kan ik via mijn nota aantonen dat ik Tele2 gebeld heb terwijl zij zeggen dat ik ze nooit gebeld heb . Vandaag toch maar weer eens de helpdesk gebeld maar word ijskoud weer ontkend . Ik heb keiharde bewijzen zwart op wit maar zei ontkennen dit . Dit is de echte telefoon maffia .

De helpdeskmeisjes en -jongens hebben maar beperkte toegang tot het dossier.
Niet meer bellen. Zonde van de tijd, energie en het geld.
Schrijf een brief waarin u de datum noemt van het telefoongesprek en geef in uw eigen bewoordingen weer wat in dat gesprek is (toe)gezegd door T2 en refereer aan hun bandopname waarop u kunt terugvallen, zoals altijd gezegd wordt voordat de band wordt gestart.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'trieste verduistering Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:56:42
| Gilex04:19:22
| abmg14:53:49
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?