obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Een apparaat verbinden met behulp van de WPS Pin
koraal19
Hoi,
mijn Tablet geeft een WPS pincode aan ,die moet worden ingevoerd in WIFI router,
ik heb Tele2 VDSL modem en heb daar ingelogd:Wireless>Basic
maar ik kan steeds geen invoer ruimte voor WPS pincode te vinden!!?
zou jullie mij kunnen helpen?
Alvast bedankt
 
cornfed
Dat je tablet een WPS functie heeft, wil dat nog niet zeggen dat de Tele2 router dat ook heeft.
Je zal dus 'old-skool' je netwerksleutel moeten intikken bij je WIFI instellingen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Een apparaat verbinden met behulp van de WPS Pin', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ipad2 verbinden met modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 15 04 okt 2012
tele2 hd recorder is een slecht apparaat Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 9 09 sep 2012
Kindle verbinden met modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 21 jul 2012
Modem reset wanneer mobiel telefoon wilt verbinden met modem(draadloos) Algemeen : 4 27 jul 2011
onkyo tx-nr609 verbinden met draadloos netwerk Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 09 jun 2011
Advertentie