obey-robots.txt
04 December 2016, 00:47
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Internet - veilig internet abbonnement

abel
Beste,
Recent heb ik een factuur ontvangen van mijn internetabbonnement. Echter zijn er opeens 2 extra "veilig internet" abonnementen bij opgezet.
Nu is het geval dat ik deze nooit heb aangevraagd. Dus ik gebeld met de klantenservice, blijkt dat ik het wel moet hebben aangevraagd omdat ik dan een leeftijdsverificatie zou hebben gegeven. Lariekoek, ben erg benieuwd naar de opname hiervan.
Nu hebben ze me beloofd in ieder geval 1 x veilig internet niet in rekening te brengen omdat er maar 1 aangevraagd kan worden. Maar dat de ander in principe gewoon in rekening wordt gebracht.

Gek he, toegeven dat er iets fout is gegaan, ik kan er immers maar 1 aanvragen, en toch stellig zeggen dat ik het onmogelijk niet aangevraagd kan hebben.

Nou ben ik hier absoluut niet mee eens met deze verekening, het gaat me niet eens zozeer over het bedrag maar meer om het feit dat mijn vertrouwen in tele2 geschonden wordt. Ik ben nu tijd in een fout van tele2 aan het stoppen, bovendien schijnt het idee te zijn dat IK moet bewijzen dat tele2 een fout heeft gemaakt.

Overigens is doodleuk 23,- (terecht ivm internet abo) + 8,- (en ja, dus toch, 2x veilig internet a 4,-(!!)) in rekening gebracht via automatische incasso.

Overigens had ik destijds 2 bevestigingsmails gekregen van de "veilig internet" aanvraag gekregen, waarop ik geantwoord had dat het niet klopte en ik het nooit aangevraagd had. Maarja tele2 doet niks met mail dus heeft dat antwoord nooit gelezen.

Ik hoop dat tele2 het kan oplossen, dit gezeur kost me vrije tijd, gezeur en vervelende telefoontjes.
 
kobus1960
Automatische afschrijving storneren, mits je 100% gelijk hebt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
abel
Had gehoopt dat niet te hoeven doen..... maar Tele2 reageert inderdaad nergens op. tijd om over te stappen.
 
abmg
Heb je je tekst(klacht) ook op forum.tele2.nl gezet. Daar wil wel een medewerker reageren en iets regelen... Je leest daar ook dat je indruk dat het een puinhoop is, voor veel mensen klopt.

Bij mij is de overgang van Alice naar Tele2 volstrekt niet goed verlopen, maar nu het werkt, heb ik geen klachten meer.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet - veilig internet abbonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internet ineens te traag voor tv Snelheid 2 09 januari 2016, 18:13
Savonds traag internet Snelheid 8 04 januari 2016, 17:45
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen 3 12 oktober 2015, 14:03
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 5 10 september 2015, 23:54
vaste telefonie + draadloos internet Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 4 25 april 2015, 12:39
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill01:44:36
| abmg10:17:52
| Gilex13:26:31
| enzo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?