obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Internet - veilig internet abbonnement
abel
Beste,
Recent heb ik een factuur ontvangen van mijn internetabbonnement. Echter zijn er opeens 2 extra "veilig internet" abonnementen bij opgezet.
Nu is het geval dat ik deze nooit heb aangevraagd. Dus ik gebeld met de klantenservice, blijkt dat ik het wel moet hebben aangevraagd omdat ik dan een leeftijdsverificatie zou hebben gegeven. Lariekoek, ben erg benieuwd naar de opname hiervan.
Nu hebben ze me beloofd in ieder geval 1 x veilig internet niet in rekening te brengen omdat er maar 1 aangevraagd kan worden. Maar dat de ander in principe gewoon in rekening wordt gebracht.

Gek he, toegeven dat er iets fout is gegaan, ik kan er immers maar 1 aanvragen, en toch stellig zeggen dat ik het onmogelijk niet aangevraagd kan hebben.

Nou ben ik hier absoluut niet mee eens met deze verekening, het gaat me niet eens zozeer over het bedrag maar meer om het feit dat mijn vertrouwen in tele2 geschonden wordt. Ik ben nu tijd in een fout van tele2 aan het stoppen, bovendien schijnt het idee te zijn dat IK moet bewijzen dat tele2 een fout heeft gemaakt.

Overigens is doodleuk 23,- (terecht ivm internet abo) + 8,- (en ja, dus toch, 2x veilig internet a 4,-(!!)) in rekening gebracht via automatische incasso.

Overigens had ik destijds 2 bevestigingsmails gekregen van de "veilig internet" aanvraag gekregen, waarop ik geantwoord had dat het niet klopte en ik het nooit aangevraagd had. Maarja tele2 doet niks met mail dus heeft dat antwoord nooit gelezen.

Ik hoop dat tele2 het kan oplossen, dit gezeur kost me vrije tijd, gezeur en vervelende telefoontjes.
 
kobus1960
Automatische afschrijving storneren, mits je 100% gelijk hebt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
abel
Had gehoopt dat niet te hoeven doen..... maar Tele2 reageert inderdaad nergens op. tijd om over te stappen.
 
abmg
Heb je je tekst(klacht) ook op forum.tele2.nl gezet. Daar wil wel een medewerker reageren en iets regelen... Je leest daar ook dat je indruk dat het een puinhoop is, voor veel mensen klopt.

Bij mij is de overgang van Alice naar Tele2 volstrekt niet goed verlopen, maar nu het werkt, heb ik geen klachten meer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet - veilig internet abbonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Advertentie