obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE?
Wilroy
Beste klantenservice@tele2.com,

op 28-11-2015 en 8-12-2015 heb ik gemaild naar klantenservice@tele2.com overoverstap service&ued=https%3A%2F%2Fwww.online.nl%2F" title="overstap service" rel="sponsored" target="_blank"> overstap service mobiel abo van TELE2 naar T-Mobile.
Geen reactie gehad. Gebeld met TELE2 helpdesk 9-12-2015. Dame Nicole heeft mij goed te woord gestaan en zou laten crediteren (ca. 11 maanden ten onrechte incasso door TELE2 - moet nog gebeuren bij bank) maar zei OOK dat dit mailaccount haar niet bekend was. KLOPT DIT?
Dan [sowieso]wel een KLACHT op zijn plaats nu.

MVG, Wilroy.
 
seawave
Ja dat klopt, Tele2 is niet per email te benaderen..
 
Kassander
Idd, Tele2 is als enige ISP in Nederland niet per email te bereiken; Ook geen webformulier. Ik heb ze dan ook ouderwets per aangetekende brief in gebreke moeten stellen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie