obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via analoge telefonie.
 Onderwerp afdrukken
bellen vanaf mijn nummer
Ruud M
al 2 maanden wordt er ( een keer of 5 per maand) vanaf MIJN nummer gebeld naar 0880333210
maar niet door mij!
Geen kosten want heb onbeperkt bellen maar wat doet mij op mijn nummer ( en naam ) ?
 
abmg
Inderdaad heel vreemd. Als je dit nummer op google zoekt, vind je dat andere Tele2 gebruikers hier ook last van hebben, o.a.: https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/...0880333210
 
Ruud M
Dat klopt, zijn berichten van mij !
Tot nu toe de enige blijkbaar.
Die website ken ik.
De gesprekken van mijn telefoonnummer zijn ongeveer om de week, steeds zelfde tijd en van korte duur ( 20 seconden)
Het lijkt een robot of computergestuurd.
 
abmg
Maar gaat het ook via jouw voipmodem/router/ATA?

In mijn Fritzbox kan ik gezien wat er uitgebeld is. Toen er een beveiligingsprobleem was met de boxen konden mensen inbreken en er mee bellen. Dat zie je dan in de bellijst terug.
 
Ruud M
Geen idee, mijn modem is Davolink , ADSL, p.c. bekabeld.
Het staat op mijn maand factuur
 
abmg
Ik weet niets van de Davolink. Zit er geen lijst van gebelde nummers in?

Ik zou zeker een melding bij Tele2 doen. Eigenlijk een klacht indienen.
Geen prettig idee!
 
Ruud M
Bedankt voort de reactie.
Ik weet er verder ook geen raad mee, bij Tele2 melden lijkt me inderdaad het beste.
Hinder heb ik niet van, merk het niet, alleen via de maandfactuur is het te zien, sinds enkele maanden.
Wat men vanaf mijn nummer doet is een raadsel, er zit wel structuur in maar lijkt zinloos gezien de korte tijd die vermeld staat.
Het topic maar sluiten denk ik.
 
abmg
Je hebt gelijk. Maak je er niet te druk om.
 
abmg
PS Zet het nog op een aantal plaatsen op internet voor als mensen het herkennen. Bijvoorbeeld het sat4all forum
 
Ruud M
Dit probleempje is opgelost.
Via telefoon met medewerker van Tele2.
Wij bespraken het en het blijkt te gaan om periodieke automatische controle van de alarm verbinding die wij (als wat ouderen) hebben
met een zorginstelling. Wij wonen wel zelfstandig.
Het kost ons niets omdat wij een "bel altijd" als extra bij het al-in-one abonnement hebben.
Ruud
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'bellen vanaf mijn nummer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. Algemeen : 4 18 mrt 2018
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 19 07 feb 2016
ik mag hier serieus mijn klacht doen? of ..... Klacht over Tele2 : 5 08 sep 2015
Advertentie