obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
beeld van pc naar tv
Juna
Dag allemaal;

Ik probeer mijn pc aan te sluiten op mijn tv, zodat ik (dus) films vanaf mijn pc 'op de bank' kan kijken. Normaal zou dit niet zo'n probleem moeten zijn...maar met de decoder van Tele2 ertussen: ik krijg het niet voor elkaar.

Mijn pc gaat nu met een S-video kabel (S-VHS) naar de S-Video van de decoder.. maar het werkt niet...

Heeft iemand dit eerder 'bij handen' gehad?

alvast bedankt.
Juna
 
Juna
Naar de tv dus.
Ik probeer met een Svideo kabel beeld van de pc naar de tv te krijgen.
 
Juna
Dankje. Dan gaat het niet. Mijn tv heeft geen Svideo uitgang.
En - ik vrees dat mijn oude tv'tje uberhaupt het beeld van de pc niet aankan... Dus: kabels in de uitverkoop!!! Wink
 
uranus1963
Och voor nog geen 50,= heb je een dvd spelertje onder je Videobox zitten. Moet toch geen probleem zijn toch? Dan kan je de DVD meenemen naar de speler en je gaat op die luie bank zitten en hoppeta dan kan je lekker gaan kijken met een zak chips een lekker wijntje of een biertje en wat Kleenex, wanneer het een film is van een melodramatische aard. Hoef je ooik niet zo moeilijk te doen. FrownSadWinkSmileGrin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'beeld van pc naar tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
scart naar din? kabel Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 16 jun 2014
Paars beeld Algemeen : 3 27 mrt 2014
ddns Synology nas verwijst naar pagina Davolink modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 10 21 feb 2014
Advertentie