obey-robots.txt
09 December 2016, 18:15
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

Vanaf dag 1 problemen!

Nogueira
Vanaf dag 1 hebben wij problemen met deze provider.
September sluiten wij een abbonement af voor telefonie en internet, na twee maanden bellen en bellen hebben we in november eindelijk onze diensten. Met Tele2 word afgesproken een verrekening te maken voor de 2 maanden, vervolgens horen wij niets meer over de maand november over eventueel een openstaand bedrag. 7 januari 2008 en 17 januari 2008 ontvangen wij over de post een betalingsoverzicht van Tele2, hierop staat een bedrag vermeld van december en januari die openstaan. Deze betalen wij alletwee tegelijk op 18 januari. Vervolgens ontvangen wij een paar weken later weer een betalingsoverzicht voor de maand februari die wij ook direct betalen. Afgelopen dinsdag constateer ik dat onze telefoonlijn buiten dienst is gesteld en bel WEDEROM met de klantenservice van Tele2. Nu krijg ik te horen dat er een vordering van 27,22 naar Interim Justitia is gestuurd van de maand november. Geheel verbaasd vraag ik wanneer deze vordering uit handen is gegeven want ik heb immers geen openstaand bedrag van november 2007 op mijn betalingsoverzicht gezien die ons op 7 en 17 januari 2008 zijn toegestuurd. De medewerker gaat in het systeem kijken, en verbaasd zichzelf erover..de vordering is eind januari naar Interim Justitia gestuurd!!! Ik vertel hem dus dat op de betalingsoverzichten van 2 en 3 weken ervoor geen woord is gezegd over de 27,22. Na heel wat telefoontjes, neem uiteindelijk Tele2 de schuld op zich, en zorg ervoor dat de incasso word ingetrokken (nog geen bericht gehad, dus hou mijn hart vast!)
Aangezien ik hoogzwanger ben, spreken wij afgelopen woensdag met de medewerker van Tele2 af om het bedrag ad. 27,22 direct de volgende dag te storten zodat de telefoonverbinding hersteld kan worden.
Donderdagmorgen (gistermorgen) om 09.15 uur stort ik contant bij de ABN AMRO het bedrag van 27,22 direct op hun rekening, met een extra bijdrage van 15,00 voor de ABN AMRO. Het geld is direct (fictief) op hun rekening contant gestort, dus zal bij hun in het systeem zichtbaar zijn zeg de vriendelijke medewerkster van de ABN AMRO.
Vervolgens ben ik nu al vanaf gistermiddag aan het bellen, en krijg steeds te horen dat het geld nog niet op hun rekening staat terwijl ik het bewijs van storten heb. Als ik bij de ABN AMRO contact op een rekening van een derde stort word het direct op diegene zijn rekening bijgeschreven. HELAASSSSS (zoals vanaf het begin al) niet dus, want Tele2 houd nu nog steeds vol, het is nog niet op onze rekening bijgeschreven! (er gebeuren daadwerkelijk wereldwonderen bij deze provider).
Een ding is zeker, als wij het abbonement kunnen opzeggen, gaan wij dat zeker doen! Al is het maar voor alle extra kosten die wij hebben door meerdere malen per dag met de klantenservice te bellen en van kastje naar de muur te worden gestuurd!

Vandaag weer 3x contact gehad met de klantenservice, en het geld is volgens Tele2 niet op hun rekening. Dus gelijk met het hoofdkantoor van ABN AMRO gebeld, en gevraagd wat de procedure is als je als derde contant geld stort op een rekening van een klant.

"Als u als derden geld op de rekening van Tele2 stort, en u betaald dat contant bij de balie van de ABN AMRO word dit direct op de rekening van de klant bijgeschreven"

Het rest mij niet anders dan een advocaat in te schakelen, want blijkbaar is Tele2 de enige waarbij deze transacties niet werkt en mijn 27,22 onvindbaar is geworden. En ik nog steeds zonder werkende telefoonlijn zit terwijl al mijn rekeningen zijn voldaan.

Ik heb inmiddels mijn verhaal al naar de Ombudsman gestuurd met alle kopieen van de correspondentie, en zal binnen een aantal werkdagen van Interim Justitia de brief krijgen met daarin de vermelding wanneer Tele2 de incasso uit handen heeft gegeven.
Ik mijn plichten nakomen, dan verwacht ik dat ook van mijn provider!

chinchan
dit slaat werkelijk alles zeg jemig he.

Ik hoop dat je ondertussen wel weer telefoon hebt?

grandduke3
vertel eens wat nieuws mijn ervaring met tele2 was zo slecht dat ik voortijdig ben weg gegaan.

Het triest is dat de wanprestatie van tele2 in mijn geval dus zelfs door de geschillencommissie niet in het gelijk werd gesteld.
Ik heb maar de afkoopsom betaald omdat ik weg wilde zijn en mijn telefoonnummer terug wilde hebben van tele2
En zelfs hier maken ze een potje van eerst een verkeerde afkoopsom en nu wordt er 2 maanden later zomaar weer in eens 59,80 van mijn rekening afgeschreven.
Heb ik niet meer de moeite genomen te bellen met tele2 maar gewoon gelijk de bank opdracht gegeven om mijn geld terug te storten op mijn rekening want als je moet bellen loop je leeg met dat 0900 nummer. ooit was er een emailadres van de webcare medewerkers maar dat werkt ook niet meer, daar kon je nog enige hulp van verwachten.

Een tip vraag om alles wat je afspreek met tele2 een bevestiging op papier!!!
Krijg je die niet dan kan je er van uitgaan dat het niet geregeld is...
Gewijzigd door grandduke3 op 27 februari 2010, 17:55

kobus1960
Beste Grandduke,

Ik begrijp je frustratie t.o.v. Tele2, hoop dat je het hier van je af kunt schrijven.
Of het je helpt in je "strijd" tegen Tele2 waag ik te betwijfelen.
Ondanks het meelezen en de goede bedoelingen van sommige Tele2 medewerkers
regent het nog steeds klachten.
Men neme topics in TV, Mobiel, Internet (fiber) en vaste telefonie, dan heb je alles dacht ik?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

caalrami
De verwerking tijd van Tele2 is 72 uur is mij verteld ongeacht hoe je een betaling doet

Tele2 Webcare
Beste Nogueira,

Uit je bericht begrijp ik dat in de aansluiting van het abonnement voor internet en telefonie niet naar behoren is verlopen en vervolgens iets is misgelopen met de betaling. Graag wil ik je helpen en je klacht hierover in behandeling nemen. Je kunt je gegevens naar mij sturen via een privebericht. Graag ontvang ik je postcode en huisnummer.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vanaf dag 1 problemen!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen 9 02 november 2016, 06:11
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) 9 26 oktober 2016, 20:24
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 11 20 februari 2014, 00:41
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 11 13 februari 2014, 23:21
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmgOnline
| Bill01:11:57
| Gilex07:40:39
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?