obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Snelheid 20 mb pakket
Neosto
@rena75

Snelheid is zeer belabberd. En de snelheid test die we doen is niet eens de goede manier. Als ik een bestand van 100 mb ga downloaden van bv. BBned of via Tele2 dan is mijn snelheid 160 KB per sec. Dat is dus echt BELACHELIJK!!! Shock
Mijn afstand tot de wijkcentrale is 1600 meter. Het enige is dat mijn modem niet vlakbij het isra punt zit in mijn huis. Maar dat is destijds zelf door de monteur zo aangesloten toen het nog versatel was. Maar dat kan nooit zoveel in snelheid schelen.
We moeten hier dus ook echt geen genoegen mee nemen.
Ga vandaag wederom klagen bij de helpdesk.

Greetz
 
Monk
356027122

volgens de medewerker van de hulpdesk zou iedereen kwijlen bij dit resultaat!!!

Blijkbaar heeft ie er dus helemaal geen verstand van

Ik heb ze de optie gegeven om voor volgende week een normale snelheid te garanderen die volgens hun 12mb stabiel moet kunnen zijn
Ik zou vandaag teru gebeld worden door hun technische dienst maar het is nu 2015 uur en deze dienst is niet meerr te bereieken

Tele 2 echt nooooooooooooooooooooooit aan beginnen

als ze het volgende week niet hebben opgelost dan stop ik de automatische betaling en laat het maar via een deurwaarder komen - ze kunnen het modem komen halen ik ga niets meer brnegen of opsturen naar ze

wat een imbecielen daarzo zeg
 
Monk
@rena

welke provider neem je binnenkort, ben benieuwd naar je ervaringen daarmee
 
Jaapiooo

Quote

Monk schreef:
356027122

volgens de medewerker van de hulpdesk zou iedereen kwijlen bij dit resultaat!!!

Blijkbaar heeft ie er dus helemaal geen verstand van

Ik heb ze de optie gegeven om voor volgende week een normale snelheid te garanderen die volgens hun 12mb stabiel moet kunnen zijn
Ik zou vandaag teru gebeld worden door hun technische dienst maar het is nu 2015 uur en deze dienst is niet meerr te bereieken

Tele 2 echt nooooooooooooooooooooooit aan beginnen

als ze het volgende week niet hebben opgelost dan stop ik de automatische betaling en laat het maar via een deurwaarder komen - ze kunnen het modem komen halen ik ga niets meer brnegen of opsturen naar ze

wat een imbecielen daarzo zeg


Wanneer loopt je contract af ???
Als je het tot de deurwaarder laat komen ,weet ik al wel wat ze gaan eisen NL de maanden dat je contract nog zou lopen bij tele2.
Je kunt beter eens informeren bij de rechtsbijstand,of naar een advocaat (eerste gesprek is bij de meeste gratis).
Die bekijkt dan je kansen op sucses om van je contract af te komen.
Laat het nooit tot een deurwaarder komen kost je alleen maar extra geld en je kans op contract verbreken is dan verkeken,je bent dan namelijk een wanbetaler en dan wordt de schuld op jou geschoven jij wil immers niet betalen.
Meld je nu al aan bij een andere provider als je toch van tele2 af wil,het kost je dan wel 2x internet kosten.
 
Jaapiooo

Quote

Rena75 schreef:
Vandaag maar besloten om ons abonnement bij Tele2 op te zeggen en over te gaan naar UPC. Gebeld met de klantenservice, en na de vraag waarom ik wilde opzeggen (lage snelheid) werd ik meteen doorverbonden met de technische afdeling. Ik moet zeggen; prima service. Deze meneer was vriendelijk en behulpzaam en heeft alle aansluitingen even met me doorgelopen en veranderd waar nodig. Dit zou de snelheid kunnen verbeteren, want ik zou toch zo'n 10Mb mogen verwachten, aldus deze medewerker. Nou ben ik de kwaadste niet en wilde ik ze nog best een kans bieden om het te verbeteren (had alleen wel bij de eerdere telefoontjes gemogen en niet pas wanneer je belt om op te zeggen).
Echter, na al deze adviezen is mijn snelheid:

354865959

Dus, ik kijk het de komende dagen nog even aan, maar als het zo blijft wordt het écht UPC!


Die helpdesk spoort echt niet bij tele2.
Nog steeds staat mijn account daar geactiveert bij mijn tele2.
Heb daar eens over gebeld en die gosert van de helpdesk zij toen dat ik nog steeds een abbonement bij tele2 had,en het mooiste van het verhaal is dat ik volgens hem nog netjes betaal daarvoor ook.
Nou ik weet zeker van niet en heb hem dat ook uitgelegd,maar die knurft wist niet van ophouden joh ,hij moest en zou gelijk krijgen.
Nu krijgen ze me niet gauw op de kast maar toen ben ik wel heel boos geworden ,jammer alleen dat ze daar niet warm of koud van worden.
Na een paar flinke verwensingen naar het adres van tele2 verbrak hij gewoon de verbinding.
Wat een onkundig zooitje daar tjha dat krijg je met personeel van een callcenter met alleen maar lagere school voor een minimum loontje.
In dat reclame filmpje laten ze schapen zien maar eigenlijk moeten dat ganzen zijn en dan wel domme ganzen.
 
Rambolinie

Quote

Monk schreef:
356027122

volgens de medewerker van de hulpdesk zou iedereen kwijlen bij dit resultaat!!!

Blijkbaar heeft ie er dus helemaal geen verstand van

Ik heb ze de optie gegeven om voor volgende week een normale snelheid te garanderen die volgens hun 12mb stabiel moet kunnen zijn
Ik zou vandaag teru gebeld worden door hun technische dienst maar het is nu 2015 uur en deze dienst is niet meerr te bereieken

Tele 2 echt nooooooooooooooooooooooit aan beginnen

als ze het volgende week niet hebben opgelost dan stop ik de automatische betaling en laat het maar via een deurwaarder komen - ze kunnen het modem komen halen ik ga niets meer brnegen of opsturen naar ze

wat een imbecielen daarzo zeg



Gezien je upstream is toch "iets" niet bij jou goed aangesloten.
Je kan overigens altijd een storingsmonteur aanvragen bij Tele2 voor eht nakijken van je installatie.
Deze monteur gaat dan bekijken waar het probleem is en hij bepaald dan ook of jij of Tele2 de kosten a 79.95.- moet gaan betalen.

Bij een andere ADSL provider zal je namelijk hetzelfde hebben Wink
 
cammikaze
361416260
dit is wat ik af en toe haal, maar meestal zit het tussen de 7 en 8 Mb

Ik ben ook niet echt tevreden over mijn T2 20MB pakket (zonder digi tv), maar de verbinding is in ieder geval sneller dan mijn @home pakket (4mb) dat ik had. Dat het downloaden via NEWSSERVERS langzamer was (max 600Kbs van T2 tegen 4mb van @home) dat wist ik dus pak ik af en toe een dagserver voor 1 euro om te downloaden (http://www.smsusenet.nl/?page=aanmsmsacc). Deze snelheid kon je ook bij de specificaties van de 20MB verbinding vinden. Maar dat ik nog niet eens de helft haal van die 20MB, met downloaden van een site, dat kon ik nergens vinden, en dat is wat mij zo stoort.
Waar ik benieuwd naar ben is of mensen die overgestapt zijn van T2 naar een andere provider er qua snelheid op vooruit gegaan zijn ? Ik ga wel uit van eenzelfde prijs als bij T2.

http://www.nuria.nl/
Gewijzigd door cammikaze op 24 november 2008, 17:14
 
Rambolinie
@ cammikaze

check deze site eens: http://nl.wikipedia.org/wiki/ADSL2
en dan met name Afstand tot telefooncentrale afgezet tegen Downloadsnelheid

Dit is gewoon een gegeven.... het is de theorie in en de praktijk wil dit nog weleens afwijken...

Dus woon jij op 2700 meter van de wijkcentrale dan haal je gewoonweg ongeveer 10 mb
Meld je je dan aan bij een Alice, KPN, of welke ADSL provider dan ook.. dit gegeven blijft.

Daarbij zie ik ook bij ju een upstream van < 1000 kb.. dat is gewoonweg niet goed en zorgt gelijk voor een instabiele verbinding dus een lagere constante snelheid...

Ik hoop dat je hier wat aan hebt... zo niet ASK me...! ik denk dat ik je wel kan helpenWink
 
cammikaze

Quote

Rambolinie schreef:
@ cammikaze

check deze site eens: http://nl.wikipedia.org/wiki/ADSL2
en dan met name Afstand tot telefooncentrale afgezet tegen Downloadsnelheid

Dit is gewoon een gegeven.... het is de theorie in en de praktijk wil dit nog weleens afwijken...

Dus woon jij op 2700 meter van de wijkcentrale dan haal je gewoonweg ongeveer 10 mb
Meld je je dan aan bij een Alice, KPN, of welke ADSL provider dan ook.. dit gegeven blijft.

Daarbij zie ik ook bij ju een upstream van < 1000 kb.. dat is gewoonweg niet goed en zorgt gelijk voor een instabiele verbinding dus een lagere constante snelheid...

Ik hoop dat je hier wat aan hebt... zo niet ASK me...! ik denk dat ik je wel kan helpenWink


Thnx voor de geboden hulp en ik wil hem graag accepteren Cool
Ben op wicky gaan kijken, en volgens dat schema zou ik tussen de 14 en 16Mb moeten halen (De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 2232 meter.) Wat de upload betreft, deze ligt bij mij constant rond de 850.
Of ik nu een "kale" pc heb of een pc met een uitgebreide security suite het maakt hier niets uit vwbt de snelheden.
Gewijzigd door cammikaze op 25 november 2008, 09:16
 
cornfed
Sluit eens een ander modem aan i.p.v. de Davolink.
Als er een sync is, moet je kijken wat je intrain waardes zijn.
Dan weet je iets meer over je verbinding en een eventuele cap.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid 20 mb pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Te verwachten snelheid Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 06 jun 2016
Download snelheid Algemeen : 1 06 mei 2016
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Snelheid ADSL-verbinding ingestort Snelheid : 16 15 okt 2011
[Ervaring] Ontbinding contract door te lage snelheid voor HD TV diensten : 17 23 mei 2011
Advertentie