obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Lage signaalsterkte na WPA encryptie
kingpin1966
Ik heb in mijn Davolink 201 router de wireless encryptie veranderd van WEP naar WPA-PSK.
Sindsdien staat de signaalsterktemeter in mijn Vista Home premium op 1 groen streepje.
In WEP waren alle streepjes groen.

Doe ik iets verkeerd of zo???
 
Wout
Vreemd! De encryptie staat los van de signaalsterkte. Encryptie zorgt hooguit voor een wat lagere doorvoersnelheid van de data.

Heb je niet per ongeluk een antenne verstelt? Of is er een voorwerp bij gezet die signalen blokkeerd?
 
kingpin1966

Quote

Wout schreef:
Vreemd! De encryptie staat los van de signaalsterkte. Encryptie zorgt hooguit voor een wat lagere doorvoersnelheid van de data.

Heb je niet per ongeluk een antenne verstelt? Of is er een voorwerp bij gezet die signalen blokkeerd?


Het probleem is al opgelost, ik heb de router even opnieuw bij de computer aangemeld en nu is het goed.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lage signaalsterkte na WPA encryptie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
[Ervaring] Ontbinding contract door te lage snelheid voor HD TV diensten : 17 23 mei 2011
lage snelheid tele 20 mb uitgeest Storing : 19 22 nov 2009
Problemen zeer lage snelheid en Tele2 service perikelen Snelheid : 1 29 apr 2009
Advertentie