obey-robots.txt
06 December 2016, 13:07
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Tele2 Belgie - al meer dan 1 maand geen internet en telefonie!!!

jonasc
Hallo iedereen
Ik hoop dat ik als Belg hier ook terecht kan met mijn klacht/problemen met tele2.
Ik heb al langer dan 1 maand geen internet en telefonie meer, hieronder het verloop (deels de brief die ik naar tele2 BE heb gestuurd en naar de ombudsman).

In tweevoud opgemaakt aan:
KPN/Tele2
Koningin Astridlaan 166
Wemmel 1780

België Ombudsdienst V. Telecommunicatie
Luc Tuerlinckx
Barricadeplein 1
1000 Brussel
België

Geachte Heer, Mevrouw
Ik schrijf deze brief naar aanleiding van de ontoereikende service die KPN/Tele2 mij geboden heeft.
Het betreft hier het voor lange tijd niet functioneren van internet en telefonie en de gebrekkige service die hiermee in verband staat. Om mijn klacht toe te lichten hierbij de beschrijving van de situatie:
Begin februari 2008
Na verschillende telefoontjes en een email van tele2, in ruil voor een snelheidverhoging van 4Mbps naar 12Mbps en uitbreiding van het dowloadlimiet (ATM) van 10Gb naar 15Gb, besluiten we het abonnement te verlengen voor 2 jaar.

6 februari 2008
Internet en telefonie werkt plots niet meer.
De helpdesk wordt hiervan via GSM op de hoogte gebracht.
We worden gevraagd om de modem te resetten en de bekabeling te controleren.
Dit lost het probleem niet op.

6 ==> 14 februari 2008
Verschillende telefoontjes naar de helpdesk, we worden gecontacteerd door de 2de lijn.
Via de 2de lijn wordt er een afspraak gemaakt met Belgacom.

15 februari 2008
Belgacom komt langs, ze zouden gisteren ook al langs geweest zijn, hoewel dit de afspraak niet was.
Na grondige controle door Belgacom blijkt de telefoonlijn in orde te zijn.
Belgacom gaat verslag doorgeven aan Tele 2

16 februari 2008
Internet en telefonie werkt terug.
Tele2 contacteert ons om te vragen of alles in orde is. (ja)

28 februari 2008
Na een korte stroomuitval werkt het internet en telefonie niet meer.
De helpdesk wordt hiervan op de hoogte gebracht via GSM.
Er wordt gevraagd om de modem te resetten en de bekabeling te controleren.
Dit lost het probleem niet op.

01 ==>06 maart 2008
Na veel bellen wordt er met de 2de lijn van de helpdesk opnieuw een afspraak gemaakt met Belgacom.

07 maart 2008
Belgacom komt langs en controleert de telefoonlijn.
De lijn blijkt in orde te zijn.
Belgacom gaat verslag uitbrengen naar Tele2.

08 ==> 13 maart 2008
Na een aantal keren bellen naar de helpdesk moet er opnieuw een afspraak gemaakt worden met Belgacom, er zou toch iets mis zijn met de telefoonlijn.

14 maart 2008
Belgacom komt langs en controleert de telefoonlijn.
De lijn blijkt in orde te zijn.
Belgacom gaat verslag uitbrengen naar Tele2.

15 ==> 16 maart 2008
Na een paar telefoontje naar de helpdesk moet er een afspraak gemaakt worden met een technieker van Tele2. (Iemand die ingehuurd is door Tele2)

17 maart 2008
Tele2 technieker komt langs.
Deze zegt dat er een spanning op de lijn staat. Hij beweert dat ik een “BRO-klant ” ben en dat ik een frequentie op de telefoonlijn moet hebben in plaats van een spanning. Hij zegt dat er iemand van Belgacom moet langskomen om dit op te lossen en doet een telefoontje. Er wordt een afgesproken dat Belgacom langskomt op 19 Maart 2008.

19 maart 2008
Belgacom komt niet opdagen.
Het probleem is nog altijd niet opgelost.

18 maart 2008
Na een boos telefoontje naar de helpdesk zegt men dat het probleem op 25 maart gaat opgelost zijn.

25 Maart 2008
Het probleem is nog niet opgelost ondanks de belofte van tele2. Uit een telefoontje naar de helpdesk blijkt dat de 3de lijn er mee bezig is.

27 maart 2008
Nog steeds geen internet en telefonie
Uit een telefoontje naar de helpdesk blijkt dat de 3de lijn er nog altijd mee bezig is.

28 maart ==> 03 april 08
Tele 2 belt ons op om een datum af te spreken wanneer: ze een tele2 technieker en iemand van belgacom tegelijkertijd kunnen laten langskomen. we spreken 2 mogelijke datums af. tele 2 gaat ons nog terug contacteren voor de exacte datum.

04 april 08 s'avonds
Ik zit in de zetel. Opeens gaat de (vaste) telefoon. Verbaast neem ik mijn telefoon op en beantwoord de oproep van een vriend. Ik kijk naar de modem en de lichtjes branden groen. Het internet doet het opeens ook weer.
Yoepie terug internet en telefonie ...

05 april 08
De vreugde was van korte duur.
Het internet en de telefonie is, even plots als het er was, terug weg.

06 april 08
Ik ben het enorm beu! Angry
en besluit heel mijn verhaal op dit forum te plaatsen.
Gewijzigd door jonasc op 06 april 2008, 12:37

Bill
jonasc schreef:
Hallo iedereen
Ik hoop dat ik als Belg hier ook terecht kan met mijn klacht/problemen met tele2.
Ik heb al langer dan 1 maand geen internet en telefonie meer, hieronder het verloop (deels de brief die ik naar tele2 BE heb gestuurd en naar de ombudsman).
.
.
.
.
06 april 08
Ik ben het enorm beu! Angry
en besluit heel mijn verhaal op dit forum te plaatsen.

Natuurlijk mag je hier op dit forum ook posten! Smile Er is echter weinig specifieke informatie en kennis over het Belgische Tele2 gebeuren aanwezig. Maar als er behoefte aan is dan kan er speciaal voor Belgie een gedeelte van het forum gereserveerd worden.Cool

Sterkte!
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

rockin
hoe is het nu verder gaan?

heb je telefoon en internet?Shock

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 Belgie - al meer dan 1 maand geen internet en telefonie!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. 16 06 september 2016, 10:12
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill00:16:51
| Gilex05:56:22
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?