obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Davolink DV-201AMR en Laptop access internet
Cderoos
De desktop PC internet access van een kennis werkt goed met dit davolink ADSL modem ( Versatel) ondanks dat na een harddisk crash volgens mij dit versatel adsl modem nooit meer officieel"" geinstalleerd is! Weet iemand de beste manier om access te krijgen op internet via dit wireless adsl modem voor een 2e computer ( LapTop ) ? Kennelijk heeft mijn kennis geen installatie CD en ook geen modem(installatie) handleiding gekregen van Versatel...!?Frown
 
Bill
Je kunt in het configuratie scherm bij draadloos de instellingen doen. Als je een wep of wpa sleutel gebruikt neem dan de exacte gegevens over. Die moet je n.l. als sleutel invoeren als je met pc of laptop een verbinding wilt maken met de davolink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Cderoos
Bedankt voor de feedback. Ik heb via de optie "draadloze netwerk instellen" v/h config scherm (windows XP) een nieuw netwerk W_Lan_md aangemaakt (automatisch, wep ) en daarna de optie nieuwe computers aan dit netwerk toevoegen gebruikt om met de laptop toegang the krijgen. Dit kan dmv netwerk gegevens op een usb key te zetten die dan automatisch zou moeten worden overgezet op de laptop. dit werkte niet goed? Ik krijg de Foutmelding van de Wizard draadloos netwerk instellen is: Fout - MicroSoft Windows XP- LAPTOP-A1 ( Computer, Depending on the wireless software runing on this computer, the Wireless Network setup wizard might not work. For details, see article 871122 in the MicroSoft knowledge Base on microsoft.com) ??
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Davolink DV-201AMR en Laptop access internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Davolink router vervangen Helpdesk : 326 20 dec 2015
Advertentie