obey-robots.txt
04 December 2016, 00:48
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

problemen

ahemels
Al vanaf het begin heb ik een tele2 aansluiting voor telefonie tv en internet.
Sinds vrijdag 16 mei krijgt mijn modem geen signaal foor vanaf de adsl lijn.
Er is al een monteur van tele2 geweest, die gaf de schuld aan de KPN, die is echter vanmorgen geweest en constateerd dat de adsl gewoon binnenkomt via metingen.
Het modem blijft echter knipperen en zoeken naar verbinding met de adsl lijn met als gevolg dat ik geen internet tv en teleffon heb .
Wie weet een snelle oplossing???

Annemiek

Bill
Er is al een monteur van tele2 geweest, die gaf de schuld aan de KPN, die is echter vanmorgen geweest en constateerd dat de adsl gewoon binnenkomt via metingen.

Dan lijkt het erop dat het modem kapot is. Bel de klantenservice/helpdesk en vraag of ze op afstand het modem kunnen checken.
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

dabird
Misschien loze vraag: maar alle kabeltjes zijn wel aangesloten op het modem?

Kun je trouwens het modem via je pc nog benaderen? (http://192.168.1.1)

lk1zhm
Dit zelfde probleem heb ik ook gehad met Xs4all modem,die viel zeker 3x perdag uit,moest ik zeker 15min wachten voor ik weer verbinding had.Ook hier is een KPN monteur geweest om de lijn te meten maar die was oke.Weer XS4all gebeld en het lag puur aan onze bedrading zijden ze.Nou ik heb de modem bij een kennis van mij aangesloten die hadden ook XS4all daar werkte de modem perfect.
terug bij mij was het weer knudde,het lag puur aan het signaal van Xs4all en zij maar zeggen dat het aan de aansluiting lag(Eikels).SadNu ik Tele2 heb is dit probleem er niet meer.

loudness

kan je iets meer uitleg geven kan je vertellen welke lampjes er op het modem branden en in welke kleur.
mischien kan ik je dan uit de brand helpen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen 9 02 november 2016, 06:11
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 11 20 februari 2014, 00:41
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 11 13 februari 2014, 23:21
Problemen met internet via utp Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 6 21 december 2013, 21:36
Problemen met aansluiten van internet Storing 17 19 december 2013, 17:39
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill01:44:55
| abmg10:18:11
| Gilex13:26:50
| enzo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?