obey-robots.txt
04 December 2016, 23:23
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken

Tele2 internet en tv

raro
Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb van tele2 telefoon, internet en tv (television compleet).
Nu is het geval dat als ik aan het downloaden ben zonder dat mijn tv aan staat ik met zon 700 kb/s download, maar als ik dan mijn decoder aanzet, daalt deze snelheid ineens naar 160 kb/s.Sad Dit is een enorm verschil. Weet iemand misschien waar dit aan ligt of kan liggen?

Daarnaast gelijk nog een vraag, weet niet of deze in dit forum past maar toch.
Ik heb ook een 2e decoder thuis staan, klopt het dat ik deze decoders niet tegelijk aan kan zetten en op verschillende kanalen kan kijken?

Alvast bedankt!

janvandermeer
Het is zo dat er voor televisie 600 KB/s is gereserveerd. Als je je decoder dus aan zet, wordt er 600 KB/s gebruikt voor televisie. Dit zal dus het probleem zijn.

En je tweede vraag, het is zeker wel mogelijk om op beide decoders iets anders te kijken, dan is het nog wel nodig dat die 2e decoder ook bij Tele2 geregistreerd staat, controleer dat even voor de zekerheid.
Daar komt nog wel bij dat jouw verbinding niet snel genoeg is voor 2 decoders, omdat er dus ca. 1200 KB/s nodig is voor 2 decoders.

Monk
kan dit niet anders ingesteld worden - ik speel graag online games en mijn vrouw kijkt graag tv - voor het gamen is het niet goed dat mijn vrouw dus tv kijkt want dat merk ik met gamen

als de tv decoder dus aanstaat gaat de snelheid van 11 mb naar 4mb

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 internet en tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:13:00
| Gilex12:06:23
| abmg 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?